sim kortin pin1 koodi ?

  • 24 March 2019
  • 4 kommenttia
  • 577 katselukertaa

mikä tunnus mahtaa tarkoittaa ? Sain just Nokian tilalle korvaavan kännykän Gigantista Honor malli. Nokia 3 kera korjaukseen 

 


4 kommenttia

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +20
@hernepussi123@  kirjoitti:

mikä tunnus mahtaa tarkoittaa ? Sain just Nokian tilalle korvaavan kännykän Gigantista Honor malli. Nokia 3 kera korjaukseen 

 

Hei! 

Sim-kortin pin1 -koodi on se perinteinen PIN-koodi, jonka puhelin kysyy, jos SIM-kortilla on PIN-koodin kysely päällä.

Prepaid-littymissä se on printattuna korttikehykseen. Muissa se on yleensä oletuksena 0000, jos et ole itse sitä muuttanut. Jos PIN-koodin syöttää 3 kertaa väärin, menee kortti lukkoon ja se vaatii PUK-koodia. PUK-koodin löydät prepaid-littymissä korttkehyksestä ja tavallisilla laskutusliittymillä Omilta Sivuilta. Myös aspa sen voi antaa, mutta se väylä on maksullinen.

Kunniamerkki

Olen vaihtamassa puhelinta, uusi on OnePlus Nord CE2 Lite

Ohjelmapäivitys ilmoitti: Järjestelmäpäivitys on valmiina asennettavaksi, asennettu

kysyy Sim 1 Pin ?  Enkä tiedä mitä tarkoittaa ! Yksi yritys jäljellä!

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +20

Olen vaihtamassa puhelinta, uusi on OnePlus Nord CE2 Lite

Ohjelmapäivitys ilmoitti: Järjestelmäpäivitys on valmiina asennettavaksi, asennettu

kysyy Sim 1 Pin ?  Enkä tiedä mitä tarkoittaa ! Yksi yritys jäljellä!

Sim 1 Pin on SIM-kortin pin-koodi.

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +20

Olen vaihtamassa puhelinta, uusi on OnePlus Nord CE2 Lite

Ohjelmapäivitys ilmoitti: Järjestelmäpäivitys on valmiina asennettavaksi, asennettu

kysyy Sim 1 Pin ?  Enkä tiedä mitä tarkoittaa ! Yksi yritys jäljellä!

Sim-kortin pin-koodi on Telian normi liittymillä 0000 ellet ole itse vaihtanut sitä. Pin-koodin löydät liittymän tiedoista ( Telia Dot-liittymissä se löytyy sovelluksesta, Prepaid-liittymissä korttikehyksestä ). Kun koodin on laittanut 3 kertaa väärin niin sen jälkeen puhelin kysyy PUK-koodia, joka löytyy myös liittymän tiedoista.

Vastaa