Dubai datan käyttö kännykällä

  • 17 November 2016
  • 3 kommenttia
  • 214 katselukertaa

Moi ! Onko kellään kokemuksia Dubai/ Arabiemiraatit .. uskaltaako siellä edes avata kännykällä nettiä ?? Hinta 12,49e/Mt ! Kokemuksia ?? Ohjeita ?? 

 

Kiitos : )


3 kommenttia

Käyttäjätaso 2
Kunniamerkki +8

Megatavun hinta näyttää sen verran suolaiselta, että kytkisin jo kotimaassa ulkomaan dataeston. Muutama keltaisen lehdistön sivu nykyään trendikkäine videoselitteineen vie jo useamman megatavun. Aina voi käyttää pelkkää WLAN-verkkoa hotellissa ja lentokentillä. Lööppijutut eivät ole tuon hinnan arvoisia.

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +19

Tervetuloa Klaaniin ! Samoilla linjoilla olen kuin . Tammikuussa olin itse Dubaissa ja wlan verkot ovat siellä todella hyvät. Kannattaa hyödyntää siis niitä kun tarvii nettiä availla. Yksi reissussa mukana ollut yritti avata mielestään tärkeää sähköpostia mobiiliyhteyden kautta. Noh, posti ei avautunut mutta hintaa ehti tulla jo parinkympin verran :smileysurprised: Eli liittymään ulkomaan nettiesto tai sitten puhelimesta laitat data roamingin pois päältä. Jos haluat olla IHAN varma ettei laskua tule, suosittelen liittymään laitettavaa estoa. Se onnistuu Omien Sivujen kautta kohdasta "estot ja rajoitukset".

Kävin Dubaissa, laitoin mobiilinetin pois vasta lentokentällä , laskua kertyi reilu 26 eur. En tiedä mistä tuo ehti tulla...

Vastaa