Läppärin käyttö Espanjassa

  • 8 March 2017
  • 2 kommenttia
  • 27 katselukertaa

Käyttäjätaso 1
Kunniamerkki +4

Hei. Olen aikeissa viettää pidempiä aikoja Fuengirolassa ja nettiin pitäisi sielläkin päästä. Läppäriä ei vielä ole eikä nettitikkua tietenkään mutta ne lienee hankittava. Mikä olisi hyvä ratkaisu, ja edullinen?

Asumme suuressa asunnossa joka talotekniikan osalta tulkitaan kahdeksi asunnoksi. Tämän vuoksi jouduin ostamaan Soneralta kaksi laajakaistaa jotta esimerkiksi makuuhuoneeseen saa yhteyden ja olohuoneeseen. Tämän vuoksi en haluaisi tästä Espanjan kuviosta maksaa yhtään liikaa koska maksan jo nyt mielestäni ihan turhaan kahdesta laajakaistaliittymästä.

Ajatuksia kenelläkään?

Jykä

 


2 kommenttia

Jos sulla on meidän puhe- tai kiinteä nettiliittymä, saat Liikkuvan Netin etuhintaan. Lisäinfoa löydät täältä.  
Liikkuva Netti Etu Plus sisältää reissudataa 600Mt.
Mahdollista on tilata liittymälle myös reissupaketti, johon kuuluu dataa esimerkiksi euroopassa 2Gt. 

Meidän läppäri- ja tablettivalikoiman löydät täältä. Itse oon ainakin reissun päällä tykännyt täbiä kuljettaa, näppärän kokoinen ja sopii jokaseen kassiin. 🙂 Tällä hetkellä käytössä on mulla itellä toi Asuksen Zenpad, jossa tulee mukana näppäimistö. Hyvin on reissuissa korvannut läppärin. :) 

Kunniamerkki +14

Minkäslaisessa paikassa meinaat fuengirolassa asua oleskeluajan?


Tänä päivänä kai useimmissa hotelleissa ja loma-asunnoissa on nettiyhteys käytettävissä, asia kannattaa selvittää, koska Suomalaisen liittymän käyttö Espanjassa voi pidemmän päälle tulla aika hintavaksi...


 


Tuosta kodin nettiyhteydestä, yhteyshän tulee normaalisti asunnossa vain yhteen pisteeseen. Jos haluaa yhteyttä käyttää useammassa huoneessa, pitää se jakaa jotenkin modeemilta/päätelaitteelta asunnon muihin huoneisiin. Useimmitenhan jako tehdään nykyään langattomalla verkolla (wlan), mikäli asunnossa ei ole yleiskaapelointia jolla yhteyden saisi jaettua Ethernetillä.

Vastaa