MMS viestit lopetti avautumasta Teneriffalla

  • 6 January 2018
  • 5 kommenttia
  • 8 katselukertaa

Eilen vielä sain MMS viestin avattua mutta tänään en. Menin Telian sivulle ja yhdistin puhelinnumeroni uudelleen siten, jotta viestit pitäisi tulla. Käynnistin puhelimen uudelleen. Ei onnistu. Mikä neuvoksi? Löytyykö ne viestit jostain Telian sivulta katsottavaksi?


5 kommenttia

Ohjeet MMS -asetusten tarkistamiseen löydät täältä. Mikä puhelin sulla on käytössä? Voidaan sen perusteella neuvoa tarkempi reitti noiden asetusten tarkistamiseen manuaalisesti. :) 

Saitko viestillä ilmoituksen sivuillemme saapuneesta MMS-viestistä?


Saapuneet MMS -viestit löydät kirjautumalla Telia.fi:hin puhelinnumerollasi, sekä tilattavalla salasanalla. Täällä ohjeet. :) 

Kaikki nuo tehty, mutta viestit ei avaudu. Minulla on Samsung Galaxy J7 puhelin, jonka jouduin ostamaan täältä Teneriffalta kun entinen katosi. Olisko siinä jotain erityistä?

Lähetin jo 3.1. tukeen kysymystä toisesta asiasta, mutta sieltä ei olla vastattu vieläkään. Eli olisin kysynyt sitä kun olen ostanut mummotettavalleni puhelinliittymän, hän on nyt Manner Espanjassa lomalla, onko liittymä myös samanlainen kuin minulla jotta sillä voi olla netissä samaan hintaan? 

Sain viestit Telialta jotta olen saanut mms-viestin. Äsken löysin ne Telian sivulta. Eikö niitä MMs-asetuksia voi laittaa suoraan Teiltä tulemaan tänne, ilman mitään kommervenkkejä? Puhelin numeroni on 040 ....790 .

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +20

Hei @Marlee1955!


Tarkista vielä puhelimen viesti asetuksista että Lataa MMS viestit on päällä ja onko vielä erikseen asetus Lataa MMS viestit verkkovierailun aikana?

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +16

@kiisseli67 kirjoitti:

Hei @Marlee1955!


Tarkista vielä puhelimen viesti asetuksista että Lataa MMS viestit on päällä ja onko vielä erikseen asetus Lataa MMS viestit verkkovierailun aikana?




Vastaa