Netin käyttö Jordaniassa

  • 31 October 2017
  • 3 kommenttia
  • 2 katselukertaa

Hei. Olen matkalla Jordaaniassa; miksi en toimi mun puhelimen netti?


 


 


Ystävällisin terv.


 


EDIT: muokattu otsikkoa //TuizeKoo


3 kommenttia

Sinulla on puhelimessa tai operaattorin päässä ulkomaan dataroaming estetty. Mikä on ihan kiva, koska Jordaniassa yhden megatavun siirto maksaa 12,95 eur. Lyhyt Facebookin selailu voi maksaa helposti 150 euroa.

Käyttäjätaso 4
Kunniamerkki +16

@meelis87 kirjoitti:

Hei. Olen matkalla Jordaaniassa; miksi en toimi mun puhelimen netti?


 


 


Ystävällisin terv.




 


Hyvin netti toimii kun tekstiä tännekin kirjautuu! Eli nauti matkastasi :) 


 


Ja @Kimppikoo vilhjaili hinnasta niin suosittelen vaan pitämään netti pois ja tallentamaan kaikki kartat yms puhelimeen WLAN-verkossa. Olethan myös varovainen tietoturvan kanssa, kun sieläpäin voi sitten olla verkoissa ihmeitä. Varmista siis että käytät salattuja yhteyksiä ja tarvittaessa VPN:ää. 


 


EU:n Dataroamingissa rajoitettu tietysti 62€ asti siis että ei sitä ylitetä mutta on jo kallista toi lysti :)


@meelis87 kirjoitti:

Hei. Olen matkalla Jordaaniassa; miksi en toimi mun puhelimen netti?


 


 


Ystävällisin terv.


 


EDIT: muokattu otsikkoa //TuizeKoo




Hei @meelis87 ja tervetuloa Telia Yhteisöön! Kuten jo aikaisemmin tuossa todettiin, puhelimen ja mahdollisesti liittymän asetukset/rajoitukset kannattaa tsekata, jos netin käyttö siellä ei tahdo onnistua. Liittymän estot löydät liittymäkohtaisista tiedoista, kun kirjaudut sisään telia.fi -sivustolle. Meidän liittymää toki pitäisi voida siellä käyttää. Hintatiedot löydät tästä linkin takaa. Mukavaa reissua!

Vastaa