Roaming

  • 7 September 2022
  • 4 kommenttia
  • 57 katselukertaa

Hei, saisinko päälle laittaa roaming puhelin numerolle 0X0XXXXXXX.


Minulle tarvitse pelkästään tehdä soittoja ja vastaanottaa soittoja netti en tarvitse.


 


-------


Muokkaaja Merja_J: poistettu asiakaskohtaisia tietoja


4 kommenttia

Käyttäjätaso 6
Kunniamerkki +14

@Viktoriavik  kirjoitti:

Hei, saisinko päälle laittaa roaming puhelin numerolle 0X0XXXXXXX.


Minulle tarvitse pelkästään tehdä soittoja ja vastaanottaa soittoja netti en tarvitse.




Tervetuloa Yhteisöön @Viktoriavik ! Varmistaisin, että tahdotko siis roamingin päälle vai pois käytöstä? Minun Teliasta sinun on mahdollista säätää roaming asetuksiasi, sekä voit myös kytkeä sen päälle tai pois puhelimen asetuksista.

Jep, mutta minulla on prepaid liittymä, eikä onnistu tehdä siitä oma Teliassa. Pystyykö te ite minulle sen laitta?

Jep, mutta minulla on prepaid liittymä, eikä onnistu tehdä siitä oma Teliassa. Pystyykö te ite minulle sen laitta?

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +16

Tosiaan, Prepaid-liittymät voivat ainoastaan lukea multimediaviestejä ja säätää vastaajan asetuksia Omilla Sivuilla.

 

Prepaid-liittymissä verkkovierailua hallitaan tekstiviesteillä:

 


Voit laittaa prepaid-liittymästäsi roamingin päälle lähettämällä tekstiviestin PREPAID ROAMING ON numeroon 15400. Vastaavasti saat roamingin pois päältä lähettämällä samaan numeroon viestin PREPAID ROAMING OFF.


Huomasithan myös, että Telia Prepaid-liittymät toimivat Suomen lisäksi ainoastaan Espanjassa, Italiassa, Kreikassa, Latviassa, Liettuassa, Norjassa, Ranskassa, Ruotsissa, Saksassa, Tanskassa ja Virossa. Muissa maissa Telia Prepaid-liittymät eivät toimi.

 

Telian ohjeet: Prepaid-liittymän käyttö ulkomailla

Vastaa