peruuta
Näytä tulokset kohteelle 
Hae sen sijaan kohdetta 
Tarkoititko: 
57954 Jäsentä
161478 Kirjoitusta

Telia yhteisö on nyt myös laiteyhteisö

Lue lisää
Yhteistyössä OnePlus

Tekstarit ja puhelut ulkomailta

Uusi jäsen
Rekisteröitynyt: ‎26-07-2019
Kirjoituksia: 2
1/4

Tekstarit ja puhelut ulkomailta

Olen lähdössä reissuun. Näkyykö viestien ja puheluiden vastaanottajan laskussa mitenkään, että viestejä/puheluita on tullut ulkomailta? (Suomalaisesta liittymästä toki)

0 tykkäystä
3 vastausta
Highlighted
Velho
Velho
Rekisteröitynyt: ‎15-08-2015
Kirjoituksia: 2 110
2/4

Vs: Tekstarit ja puhelut ulkomailta

Vastaanottaja ei tietenkään laskutusta tuosta saa, tuskin mistään saa tietää, että olet ulkomailla paitsi jos et itse sitä kerro. En ainakaan keksi mitään keinoa. Ainoa homma voi olla jos puhelu on pidossa, niin voi olla jotain merkkiääniä tai musiikkia, jota Suomessa ei ole.

Uusi jäsen
Rekisteröitynyt: ‎26-07-2019
Kirjoituksia: 2
3/4

Onko homma varmasti näin? Olen lähdössä lomareissuun Venäjälle. Olen yrittäjä ja todennäköisesti joku asiakas soittaa minulle tai viestittää, ja joudun vastaamaan. En halua, että asiakkaalle tulee lisälaskua eikä edes tietoa, olenko jossain ulkomailla.

0 tykkäystä
Asiantuntija
Asiantuntija
Rekisteröitynyt: ‎22-01-2019
Kirjoituksia: 150
4/4

@Mariakatri  kirjoitti:

Onko homma varmasti näin? Olen lähdössä lomareissuun Venäjälle. Olen yrittäjä ja todennäköisesti joku asiakas soittaa minulle tai viestittää, ja joudun vastaamaan. En halua, että asiakkaalle tulee lisälaskua eikä edes tietoa, olenko jossain ulkomailla.

Kyllä on. Kun asiakkaasi soittaa kotimaiseen yhteysnumeroosi häntä laskutetaa oman liittymäpaketin mukaisen puhelumaksun verran riippumatta siitä on vastaanottava liittymäsi kotimaassa vai ulkomailla. Ulkomailla oleva vastaanottaja maksaa roamingverkon käytöstä myös vastaanotetuissa puheluissa.