Avasin keskustelun mobiilidatahinnoista USAssa, kun olin tammikuun matkalta saanut laskut, joissa hinnoittelu tuntui suoranaiselta ryöstöltä.
Sain hyviä vinkkejä yhteidöltä ehdotuksen kirjoittaa suora palaute Telian asiakaspalveluun. Näin teinkin, itse asiassa pariinkin otteeseen, kun ensimmäiseen en saanut mitään suoraa vastausta. Viimeisimpäänkään, muutama päivä sitten lähettämääni, ei Telia ole vastannut, vaikka vastaus luvataan parissa päivässä.
Olisikohan vastaamattomuuden syy se, että pyysin Teliaa kohtuullistamaan laskutusta ja sellainen ei ehkä kuulu tapoihin? Ehdotin, että laskutukseni kohtuullistettaisiin nyt saatavan matkapaketin tasolle. Ongelmaa ei olisi syntynyt, jos olisin voinutostaa ko paketin ennen matkaa. Kysyinkin pakettia juuri ennen matkaa Telian myymälästä, mutta minulle ilmoitettiin, ettei sellaista ole tarjolla. Jäin siis tietyllä lailla väliinputoajaksi, kun en osannut ennakoida, että datapaketti tulisikin myyntiin vielä matkalla ollessani ja tähän nyt pyysin oikaisua.
Joka tapauksessa toivon saavani vastauksen.
Edit NikoNo: korjattu otsikon typo