peruuta
Näytä tulokset kohteelle 
Hae sen sijaan kohdetta 
Tarkoititko: 
54757 Jäsentä
155616 Kirjoitusta
Uusi käyttäjä, aloita täältä
^

Keskustele. Kerro kokemuksistasi. Ratko ongelmia. Testaile uusia makeita juttuja.

ALOITA HAUSTA

Etsimästäsi aiheesta voi löytyä jo valmiita keskusteluita tai artikkeleita. Jos ei, aloita uusi keskustelu.

HAKUUN

VERTAISTUKI

Yhteisössämme jäsenet ovat tähtiä. Törmäät nopeasti VIP-jäseniimme. Mukana on ajoittain myös telialaisia.

TUTUSTU

OLE AVULIAS

Paina peukkua hyville kommenteille. Merkitse ratkaisuksi vastaus, joka ratkaisi ongelmasi. Neuvo muita.

YHTEISÖN SÄÄNNÖT

i would like to receive my bill through email



Uusi jäsen
Rekisteröitynyt: ‎12-05-2019
Kirjoituksia: 1
1/2

i would like to receive my bill through email

hello i would like to know where can i change instead of recieve invoice via mail.I would like to receive on my email

 

Edit SannaMKoo: Name edited away. You can define automatic signature in your profile settings

0 tykkäystä
1 vastaus
Highlighted
Konkari ☆
Konkari ☆
Rekisteröitynyt: ‎15-08-2015
Kirjoituksia: 1 963
2/2

Vs: i would like to receive my bill through email

Hello!

 

Instructions to switch bill delivery to email-bill is over here: https://www.telia.fi/asiakastuki/laskutus-ja-asiakkuus/laskutus/sahkopostilasku

(in Finnish) , but looks like info is a bit outdated over there. At least I can't see those pages on my own telia.fi page.

 

Briefly:

 

1. Log in to telia.fi

2. Select "omat tietoni ja asetukseni"

3. Select "laskutustiedot"

4. You should see "muokkaa -button" and you should be able to fill in desired email adress for the bill delivery

 

If you have any troubles with switching to the email bill, do not hesistate to contact Telia chat support, which should be availabe on every telia.fi site after logging into it.