iPadin käyttö Virossa

  • 20 April 2016
  • 9 kommenttia
  • 7 katselukertaa

Hei. Minulla on ipad ja nyt olisinkin kysynyt miten paljon maksaa ipadilla netin käyttö virossa? Pystyyn käyttämään ipadin nettiä dataroaming päällä.

Edit IlariJR: Otsikkoa muokattu.


9 kommenttia

Mikä liittymä ipadissa on ?

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +20

@Jaanasaa kirjoitti:
Hei. Minulla on ipad ja nyt olisinkin kysynyt miten paljon maksaa ipadilla netin käyttö virossa? Pystyyn käyttämään ipadin nettiä dataroaming päällä.

Hei Jaanasaa ja tervetuloa Klaaniin!


 


Jos sinulla on Sonera Sopiva -liittymä, niin netin käyttö on Virossa 0€. 


 


https://www.sonera.fi/asiakastuki/usein-kysyttya/matkapuhelin-ulkomailla

Minulla on i padissa liikkuva netti etu plus liittymä mutta puhelimessa on sonera sopiva
Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +20

@Jaanasaa kirjoitti:
Minulla on i padissa liikkuva netti etu plus liittymä mutta puhelimessa on sonera sopiva

Netti Etu Plus -liittymän käyttö ulkomailla on oletusarvoisesti estetty, mutta omilla sivuilla voidaan roaming ottaa käyttöön. Netin käyttökatto ulkomailla on 62 euroa, ellet itse poista rajaa tai muuta sitä. https://www.sonera.fi/asiakastuki/ohjeet/Netin-kayttokatto-ulkomailla?id=1409


 


Puhelimesi Sonera Sopiva -liittymällä voisit käyttää nettiä Virossa maksutta. Voihan iPadiiin siirtää nettiyhteyden puhelimesta.

Tuollainen löytyy hinnastosta:


0,2480 €/Mt kuitenkin enintään 2,99 €/päivä (käyttö enintään 50 Mt)


Lisäpaketti päivälle 2,99 €/ 50 Mt 5,98 €/ 100 Mt


 


Kuten  mainitsi, puhelimen Sopiva-liittymää kannattaa käyttää hyväksi ja jakaa nettiä siitä.

Kiios neuvoista. Onko silloin i padissa netin käyttö ilmainenjos jaen oman iphone sopiva liitymän i padiin?

Juu, ipadista wlan päälle ja puhelin jakamaan nettiä. Ei maksa mitään, tosin ei Sopivakaan ihan rajattomasti netin käyttöä sisällä.

Käyttäjätaso 1
Kunniamerkki +15

Täällä onkin  ja  sinua fiksusti opastaneet tässä asiassa. Voit siis näillä tavoilla toimia, kuten ylempänä ohjeistettu. Halusin vielä lisätä tähän, että kännykkäliittymien Sopiva pakettien Pohjola ja Baltian datakäyttöjen määrät voi tarkistaa täältä liittymäsivulta, kohdasta tarkat tiedot.


 


Käyttäjätaso 1
Kunniamerkki +15

Päivitys tähän ketjuun!

Puhelimen ja tabletin käyttö on 27.4.2016 alkaen huomattavasti edullisempaa Euroopassa. Lisäksi isoimpiin liittymäpaketteihin sisältyy 300M maksutonta käyttöä Euroopassa. Tarkemmat tiedot tästä uudistuksesta ja hinnaston voi tarkistaa täältä. Sivulla on selkeä taulukko, jossa lueteltu eri liittymävaihtoehtojen hinnoittelu.

Vastaa