Yhteisö

Lueskele, kysy neuvoa, keskustele, opi uutta ja liity mukaan!
Jäseniä 61047
Kirjoituksia 167440

iPadin käyttö Virossa

Highlighted
Uusi jäsen
Rekisteröitynyt: ‎29-03-2016
Kirjoituksia: 3
1/10

iPadin käyttö Virossa

Hei. Minulla on ipad ja nyt olisinkin kysynyt miten paljon maksaa ipadilla netin käyttö virossa? Pystyyn käyttämään ipadin nettiä dataroaming päällä.

Edit IlariJR: Otsikkoa muokattu.

0 tykkäystä
9 vastausta
Highlighted
Konkari ☆
Rekisteröitynyt: ‎11-09-2012
Kirjoituksia: 1 234
2/10

Vs: I padi käyttö virossa

Mikä liittymä ipadissa on ?

0 tykkäystä
Highlighted
Lady
Lady
Rekisteröitynyt: ‎06-06-2015
Kirjoituksia: 3 279
3/10

@Jaanasaa kirjoitti:
Hei. Minulla on ipad ja nyt olisinkin kysynyt miten paljon maksaa ipadilla netin käyttö virossa? Pystyyn käyttämään ipadin nettiä dataroaming päällä.

Hei Jaanasaa ja tervetuloa Klaaniin!

Jos sinulla on Sonera Sopiva -liittymä, niin netin käyttö on Virossa 0€. 

https://www.sonera.fi/asiakastuki/usein-kysyttya/matkapuhelin-ulkomailla

0 tykkäystä
Highlighted
Uusi jäsen
4/10

Minulla on i padissa liikkuva netti etu plus liittymä mutta puhelimessa on sonera sopiva
0 tykkäystä
Highlighted
Lady
Lady
Rekisteröitynyt: ‎06-06-2015
Kirjoituksia: 3 279
5/10

@Jaanasaa kirjoitti:
Minulla on i padissa liikkuva netti etu plus liittymä mutta puhelimessa on sonera sopiva

Netti Etu Plus -liittymän käyttö ulkomailla on oletusarvoisesti estetty, mutta omilla sivuilla voidaan roaming ottaa käyttöön. Netin käyttökatto ulkomailla on 62 euroa, ellet itse poista rajaa tai muuta sitä. https://www.sonera.fi/asiakastuki/ohjeet/Netin-kayttokatto-ulkomailla?id=1409

Puhelimesi Sonera Sopiva -liittymällä voisit käyttää nettiä Virossa maksutta. Voihan iPadiiin siirtää nettiyhteyden puhelimesta.

0 tykkäystä
Highlighted
Konkari ☆
6/10

Tuollainen löytyy hinnastosta:

0,2480 €/Mt kuitenkin enintään 2,99 €/päivä (käyttö enintään 50 Mt)

Lisäpaketti päivälle 2,99 €/ 50 Mt 5,98 €/ 100 Mt

Kuten @kiisseli67 mainitsi, puhelimen Sopiva-liittymää kannattaa käyttää hyväksi ja jakaa nettiä siitä.

0 tykkäystä
Highlighted
Uusi jäsen
7/10

Kiios neuvoista. Onko silloin i padissa netin käyttö ilmainenjos jaen oman iphone sopiva liitymän i padiin?
0 tykkäystä
Highlighted
Konkari ☆
8/10

Juu, ipadista wlan päälle ja puhelin jakamaan nettiä. Ei maksa mitään, tosin ei Sopivakaan ihan rajattomasti netin käyttöä sisällä.

Highlighted
Moderaattori
Rekisteröitynyt: ‎17-12-2014
Kirjoituksia: 1 446
9/10

Täällä onkin @PasiS ja @kiisseli67 sinua fiksusti opastaneet tässä asiassa. Voit siis näillä tavoilla toimia, kuten ylempänä ohjeistettu. Halusin vielä lisätä tähän, että kännykkäliittymien Sopiva pakettien Pohjola ja Baltian datakäyttöjen määrät voi tarkistaa täältä liittymäsivulta, kohdasta tarkat tiedot.

datankäyttö.PNG

0 tykkäystä
Highlighted
Moderaattori
Rekisteröitynyt: ‎17-12-2014
Kirjoituksia: 1 446
10/10

Päivitys tähän ketjuun!

Puhelimen ja tabletin käyttö on 27.4.2016 alkaen huomattavasti edullisempaa Euroopassa. Lisäksi isoimpiin liittymäpaketteihin sisältyy 300M maksutonta käyttöä Euroopassa. Tarkemmat tiedot tästä uudistuksesta ja hinnaston voi tarkistaa täältä. Sivulla on selkeä taulukko, jossa lueteltu eri liittymävaihtoehtojen hinnoittelu.