Telia Yhteisö
peruuta
Näytä tulokset kohteelle 
Hae sen sijaan kohdetta 
Tarkoititko: 
Mso91
Uusi jäsen
  • 0 custom-general.kudos
  • 2 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

30e K-ryhmän lahjakortti, ei näy eikä kuulu

Liittymän tilauksen yhteydessä luvattiin k-ryhmän 30e lahjakortti jonka piti tilausvahvistuksen mukaan saapua 30.11.20 mennessä,  vaan eipä ole vieläkään näkynyt, missä tämä viipyy?

7 vastausta
SannaMKoo
Moderaattori
Moderaattori
  • 371 custom-general.kudos
  • 590 custom-general.replies
  • 74 custom-general.solutions


@Mso91  kirjoitti:

Liittymän tilauksen yhteydessä luvattiin k-ryhmän 30e lahjakortti jonka piti tilausvahvistuksen mukaan saapua 30.11.20 mennessä,  vaan eipä ole vieläkään näkynyt, missä tämä viipyy?


Heippa @Mso91 ja lämpimästi tervetuloa Yhteisöön, kiva että löysit paikalle 😊

 

Tavallisesti näissä lahjakorttikampanjoissa lahjakortti lähtee postiin siinä kohtaa kun ensimmäinen lasku on maksettu, ja jos liittymä on yhä tällöin voimassa. Mutta uskoisin että nämä kummatkin kohdallasi pätevät, sillä tuo 30.11. päiväys viittaisi siihen että olet liittymän availlut jo jossain kohtaa syksyä. 

Emme täällä Yhteisössä pääse asiakastietoihin käsiksi, kaikki keskustelu täällä käydään näin julkisesti. Suosittelen laittamaan vielä esimerkiksi chatissa meille viestiä asiakassivuille kirjautumisen jälkeen. Voisimme sieltä tarkistaa mitä tuolle luvatulle lahjakortille on tapahtunut 😊

 

 

 

Telia Yhteisö moderaattori | Samsung Galaxy S21 | Garmin Vivomove | Lukutoukka | TV-sarjat

Mso91
Uusi jäsen
  • 0 custom-general.kudos
  • 2 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions


@SannaMKoo  kirjoitti:


Heippa @Mso91 ja lämpimästi tervetuloa Yhteisöön, kiva että löysit paikalle 😊

 

Tavallisesti näissä lahjakorttikampanjoissa lahjakortti lähtee postiin siinä kohtaa kun ensimmäinen lasku on maksettu, ja jos liittymä on yhä tällöin voimassa. Mutta uskoisin että nämä kummatkin kohdallasi pätevät, sillä tuo 30.11. päiväys viittaisi siihen että olet liittymän availlut jo jossain kohtaa syksyä. 

Emme täällä Yhteisössä pääse asiakastietoihin käsiksi, kaikki keskustelu täällä käydään näin julkisesti. Suosittelen laittamaan vielä esimerkiksi chatissa meille viestiä asiakassivuille kirjautumisen jälkeen. Voisimme sieltä tarkistaa mitä tuolle luvatulle lahjakortille on tapahtunut 😊


otinkin chatin kautta ekana yhteyttä 8.1.21(eli 10vrk sitten) ja sieltä luvattiin selvittää asiaa ja laittaa sähköpostia, mutta  mitään ei ole kuulunut.

 

edit Merja_J: lainauksia editoitu

Merja_J
Moderaattori
Moderaattori
  • 805 custom-general.kudos
  • 1067 custom-general.replies
  • 73 custom-general.solutions


@Mso91  kirjoitti:
otinkin chatin kautta ekana yhteyttä 8.1.21(eli 10vrk sitten) ja sieltä luvattiin selvittää asiaa ja laittaa sähköpostia, mutta  mitään ei ole kuulunut.

 

edit Merja_J: lainauksia editoitu


Jahas, no siitä onkin sitten hetki jo vierähtänyt. Sen tiedän että tuolla "selvittelypisteellä" jos näin voi sanoa niin on pientä viivettä ja tällä hetkellä vanhimmat selvittämättömät ovat juuri tuolta kahdeksannelta päivältä. Jos tällä viikolla ei kuulu vastausta niin tule sitten juttelemaan kanssamme chattiin telia.fi sivujen kautta tai facebookin yksityisviestillä tai soittelet niin tunnistetaan sinut ja katsotaan mikä on homman nimi. 

| Telia Yhteisön moderaattori | Apple iPhone 12 | Apple Watch SE | C More
Utellu2021
Uusi jäsen
  • 0 custom-general.kudos
  • 2 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

näyttää olevan sama vika kuin  omaisellani. Ei ole näkynyt eikä kuulunut lahjakorttia.

 

SaJoonas
Moderaattori
Moderaattori
  • 282 custom-general.kudos
  • 613 custom-general.replies
  • 69 custom-general.solutions


@Utellu2021  kirjoitti:

näyttää olevan sama vika kuin  omaisellani. Ei ole näkynyt eikä kuulunut lahjakorttia.


Vastasin sinulle toiseen ketjuun 🙂

Moderaattori | Salirotta | Esports | Apple |
Jormanpoika
Uusi jäsen
  • 0 custom-general.kudos
  • 1 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Taitaa olla selvityspisteellä Haluttomuus antaa luvattua lahjakorttia.

Laskut tulee ajallaan, laskut maksetaan ajallaan mutta luvattuja etuja ei toimiteta.

Niin surkeasti alkoi tämäkin tuttavuus Teliaan. Pitkitetään ja piiiitkitetään.

Kuinkahan pitkään asiakassuhde jatkuu.

HannaMarikaL
Moderaattori
Moderaattori
  • 87 custom-general.kudos
  • 318 custom-general.replies
  • 19 custom-general.solutions


@Jormanpoika  kirjoitti:

Taitaa olla selvityspisteellä Haluttomuus antaa luvattua lahjakorttia.

Laskut tulee ajallaan, laskut maksetaan ajallaan mutta luvattuja etuja ei toimiteta.

Niin surkeasti alkoi tämäkin tuttavuus Teliaan. Pitkitetään ja piiiitkitetään.

Kuinkahan pitkään asiakassuhde jatkuu.


Kyllä lahjakortti toimitetaan, jos sellainen on luvattu. Liittymän tulee kuitenkin olla voimassa ja ensimmäisen laskun maksettuna. Karkeasti niin, että jos nyt esimerkiksi helmikuussa on luvattu laittaa lahjakortti, toimitetaan se maaliskuun loppuun mennessä. Jos et ole lahjakorttia saanut ja se on luvattu, niin ottaisitko yhteyttä meidän asiakaspalveluun, niin päästään sitä kautta katsomaan asiaa tarkemmin. 🙂

| Telia Yhteisön moderaattori | iPhone 12 | Sarjat | Musiikki | Kaikkea maan ja taivaan väliltä |