Tosiaan tuola etelässä missäpäin oletkin skannaillut oikein kunnolla on se tukiasema 800Mhz taajuudella.
Tossa suora linkki kartalle: http://www.cellmapper.net/map?MCC=244&MNC=91&type=LTE&latitude=65.27646569224508&longitude=25.378625...
ja tukiasema näkyikin helposti Google Street Viewerillä...
Soita uudelleen vikapalveluun ja tivaa tarkemmin missäpäin tukiasema (pyydä joku kunnon osoite missä se on tai tarkempi paikka. Kyllä ne sen antaan sitten kun tarpeeksi pyytelee sitä. Ei ne ilman suunnat kerro mitään missä se tukiasema on.), niin ei tarvitse ajella koko Ii:tä läpi... Aika hölmösti tuo 4G tonne etelään pistetty... Myyntipalvelun numeroon soittaessa ja pyytäen robottia ohjaamaan vikapalveluun saa maksuttoman puhelin 😄
Minun arvioni voisi olla sitten tuola 8511 tielläpäin tai E8 aika paljon pohjoiseen jos 800Mhz on... sinne jos haluaa lähteä ajelemaan.
En osa sanoa mutta tien 8513 liikenneympyrästä Google Maps:stä siis katsoin niin löysin tukiaseman idästä päin. Se ei ainakaan sinun skannailusi perusteella ole Soneran 4G LTE...
Olet tehnyt hyvää työtä jo kun skannannut edes puolet Ii:tä, auttaa tosi paljon kun tukiasemat kartalla... Jos mahdollista niin skannaa vain suurempi alue... Itse Turun seudulla olen skannaillut yli 30 4G LTE tukiasemaa. Olisi hyvä saada tuo Cellmapperin kartta mahdollisimman tarkaksi... (Eihän se ikinä tule olemaan tarkka, aina jää tukiasema skannaamatta)