Kirjoitanpa nyt tänne palstaWelhoille, hieman väärään paikkaan, koska tietoliikennefirmassanne ei näköjään todellinen tietoliikenne / nettisivulinkit toimi oikein tai ollenkaan.
Olen yrittänyt useamman illan ajan ladata lisää käyttöaikaa kokeilukäyttööni hankkimaani Prepaid Netti SIM-korttiinne nettisivujenne linkkien kautta ja etsinyt myös eri hakupalveluiden kautta toimivaa saldolatausosoitetta löytämättä ainuttakaan toimivaa maksuliikenneyhteyttä firmaanne. Esimerkkinä https://teliafi.smartrefill.se/web , joka ei johda minnekään, sekä paketinvalinnan, liittymänumeron ja maksukorttivalinnan jälkeen https://payment.smartrefill.se/OpenPaymentCommunicator/web/FI/SONERA/order/netbanking-5dd3a650-c21f-446a-b922-9ee32e9de730 -linkkinne ei toimi, joten eipä Teille tunnu rahakaan kelpaavan.
Toiseksi: mitä järkeä on asiakaspalvelusivustonne bottipompsahduksella, kun chat-yhteyteenne ei pääse palstatunnuksilla, pankkitunnuksilla eikä prepaid-asiakkaananne ? - Pahempaa asennepönötystä en ole tavannutkaan DNA:ta lukuunottamatta.
Onnekseni en ole vankiasiakkaanne enkä sellaiseksi taida hankkiutuakaan SIMin käyttöajan kohta päätyttyä. Tämä oli vain tiedoksenne, koska kaikki omat siviili- ja duuni-mobiiliyhteyteni vaihtuvat ajoittain aina sujuvasti ainoastaan toimivien firmojen hoteisiin ilman asiakaspalvelijoidenne valheellisia seliseli-valituskierrettä. Prepaid on onneksi asiakkaan puolella ja tipauttaa ajoittain humpuukifirmat digiwiisasteluineen ja sankaluureineen seuraavaan ulottuvuuteen.
On tuossa vieressäni vielä Elisa SIM:kin, vaan en edes yritä sillä hoitaa Telian yhteysongelmia, vaikka sillä olen moneen paikkaan päässytkin kolmella eri mokkulalla ja kolmella PC:llä kahdessa eri hyvälaatuisessa sijainneissa (=firmojen antennirykelmät näkyvät ikkunoista).
Luotettavia yhteyksiä etsiskellen