Julkinen alue
Telia Yhteisö
peruuta
Näytä tulokset kohteelle 
Hae sen sijaan kohdetta 
Tarkoititko: 
korpeen1
Uusi jäsen
  • 1 custom-general.kudos
  • 4 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

4G-kuuluvuus ja sen parantaminen

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

soneran peittoalueen kartta näyttää että olis aito 4G tässä kohteessa mutta ei vaan olekaan. laite e5776

 

565 vastausta
AsiakasY
Vakiokalustoa ☆☆
  • 103 custom-general.kudos
  • 404 custom-general.replies
  • 3 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

Häiriöilmoitukseen liittyen, tein kerran dnalle tai siis yritin tehdä häiriöilmoitusta kun mökillä dnan verkko ei oikein toiminut. Kun puolen tunnin odottelun jälkeen pääsin läpi, niin aspa jopa vähän suuttui minulle kun "ei voi olla vikaa kun ei tule mistään hälytyksiä". Mitähän varten sitten koko vikapalvelu on sitten olemassa... Eivätkä ottaneet ilmoitusta vastaan. No, vähän saman suuntainen oli sen viimeisen kuuluvuus palautteen suhteen Telialle...

HenriLie
Telialainen
Telialainen
  • 132 custom-general.kudos
  • 706 custom-general.replies
  • 64 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

@AsiakasY@  kirjoitti:

No, vähän saman suuntainen oli sen viimeisen kuuluvuus palautteen suhteen Telialle...


Harmi kuulla, että olet saanut huonon kokemuksen asiakaspalvelustamme. Häiriöilmoituksissa pyrimme aina ratkaisemaan ongelman tai ainakin rajaamaan ongelmaa. Yksi tapa rajata ongelmia on tarkistaa, tuleeko alueelta/järjestelmästä jo tiedossa olevaa häiriötä. Jos häiriötä ei näy, ei se tietystikkään tarkoita sitä, etteikö häiriötä voisi olla.

Pyydettiinkö sinulta jotain lisätietoja tai pyydettiinkö jotain testaamaan, kun annoit kuuluvuuspalautteen? Jäikö meidän asiakaspalvelussa palautteen anto jotenkin kesken, mihin kohtaan?

Tekniikasta aina mielenkiinnolla keskusteleva. Päivitän myös meidän asiakastukisivustoa osana asiantuntijatiimiämme. Kerrothan tarvittaessa palautetta sivuston ohjeista.
AsiakasY
Vakiokalustoa ☆☆
  • 103 custom-general.kudos
  • 404 custom-general.replies
  • 3 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

Asia on minun puolesta loppuunkäsitelty. En tule enää ikinä tekemään ainuttakaan ilmoitusta Telialle (pl palveluiden irtisanomiset), sen verran kylmää kyytiä palvelu oli. Täällä on ollut siitä juttua, enkä nyt enää alkaa asiaa enempää avaamaan. 

AsiakasY
Vakiokalustoa ☆☆
  • 103 custom-general.kudos
  • 404 custom-general.replies
  • 3 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

Olisihan nää nopeudet ihan kivoja: 

Screenshot_20210410-175412.jpg

Tolppa on siellä ja Strömsö aika lähellä:

IMG_20210410_175424.jpg

Kotona sitten päästiinkin ulkona näinkin valtaviin nopeuksiin:

Screenshot_20210410-181146.jpg

Telia on nyt syyllistynyt sopimusrikkomukseen. Mitä Telia aikoo tehdä asialle? Ja tolppa on 622 metrin päässä, ei maastoesteitä.

 

 

 

JoonasLam
Moderaattori
Moderaattori
  • 265 custom-general.kudos
  • 605 custom-general.replies
  • 32 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

@AsiakasY@  kirjoitti:

Telia on nyt syyllistynyt sopimusrikkomukseen. Mitä Telia aikoo tehdä asialle? Ja tolppa on 622 metrin päässä, ei maastoesteitä.


Tuo sopimusasia on sellainen, jota ei päästä tarkastelemaan tai siihen muutoksia tekemään täällä Yhteisössä, joten siihen on hankala ottaa kantaa. Siitä joudun pyytämään olemaan yhteydessä asiakaspalveluumme. Näin yleisellä tasolla: häiriöt selvitetään kyllä ja korjataan tai katsotaan asiaan jokin muu ratkaisu tilanteesta riippuen.

Telia Yhteisön moderaattori | *insert quote here*

AsiakasY
Vakiokalustoa ☆☆
  • 103 custom-general.kudos
  • 404 custom-general.replies
  • 3 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

Sopimusehdoissa on 10M alaraja. Peruskoulun matematiikan mukaan 5 tai 6 on pienempi kuin 10. Ei mitään epäselvää. Sopimusrikko syntyy, kun sopimuksen ehtoja ei täytetä. Toisaalta eipä sopimuksessa taida olla määrätty sanktioita muuta kuin asiakkaalle. Häiriöstä ja heikosta kuuluvuudesta olen ollut yhteydessä, mitään ei asialle voida. Onneksi minä voin ja pystyn tekemään asialle jotain, arvanette varmaankin mitä...

samivdsl
Kommentaattori
  • 14 custom-general.kudos
  • 71 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

En ole vielä Telian vikapalvelua testannut, mutta DNA ja Elisa tullut tutuksi. DNA:lle on helppo asioida jos suoraan osaa kertoa vian. Elisalle ei sekään riitä vikailmoituksen kirjaamiseksi, tai saattavat kirjata ja niille ei yleensä mitään tapahdu kuitenkaan tai ehkä useamman viikon päästä.

 

Alhasissa nopeuksissa tuntuu jokainen kiertelevän ja eivät halua vikailmoitusta ottaa vastaan. DNA sentään suoraan sanoi, ettei nytten asialle ole mitään tehtävissä, kehotti odottamaan kapasiteetin mahdollista lisäystä. Elisa samassa tilanteessa väitti, ettei mitään vikaa ole ja ei edes voinut myötää, että verkossa ruuhkaa.

JoonasLam
Moderaattori
Moderaattori
  • 265 custom-general.kudos
  • 605 custom-general.replies
  • 32 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

@AsiakasY@  kirjoitti:

Sopimusehdoissa on 10M alaraja. Peruskoulun matematiikan mukaan 5 tai 6 on pienempi kuin 10. Ei mitään epäselvää. Sopimusrikko syntyy, kun sopimuksen ehtoja ei täytetä. Toisaalta eipä sopimuksessa taida olla määrätty sanktioita muuta kuin asiakkaalle. Häiriöstä ja heikosta kuuluvuudesta olen ollut yhteydessä, mitään ei asialle voida. Onneksi minä voin ja pystyn tekemään asialle jotain, arvanette varmaankin mitä...


Joo 4G-verkon vaihteluvälin alaraja on se 10M ja tuo nappaamasi yksi tulos jää sen alle, ei siinä ole epäselvyyksiä. Sitä en tiedä, mitä asiasta on aiemmin meidän toimesta selvitetty tai jääkö ongelma verkkoon vai johonkin muualle. Olit ilmeisesti kuitenkin yhteyksissä ollut tästä meille aiemmin ja sillä kertaa ei ainakaan ilmeisesti asiaan löytynyt nopeaa korjausta. Asiakaspalvelusta voidaan kuitenkin ratkaisu asiaan hakea, oli se sitten suuntaan tai toiseen, mutta toivottavasti nopeuksiin olisi parannusta saatavilla.

Telia Yhteisön moderaattori | *insert quote here*

AsiakasY
Vakiokalustoa ☆☆
  • 103 custom-general.kudos
  • 404 custom-general.replies
  • 3 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

Aikaisemmilla kerroilla ratkaisu on lopuksi ollut tiedon eteenpäin laittaminen. Parannuksia voi tulla mutta voipi olla tulemati. En saanut mitään viimeksi mitään järkevää vastausta. Ongelma lienee se että asun tukarin reuna-alueella eli katveessa ja toinen tukari ilmeisesti on joko suunnattu päin honkia tai ampuu yli. Erään kerran vastaus kuuluvuus palautteen jälkeen oli että alueella on hyvä kuuluvuus. Miksiköhän olin tekemässä sitten kuuluvuuspalautetta.

Kuukkelinpuu
Vakiokalustoa ☆
  • 77 custom-general.kudos
  • 172 custom-general.replies
  • 1 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

@HenriLie@  kirjoitti:


Kiitos, kun jätit häiriöilmoituksen. Tutkimme sen mahdollisimman pian ja vastaamme sinulle.


Mittasin tuossa portailla istuessani matkan tukiasemaan kun tiedän tarkalleen sijainnin ja pihasta on näköyhteys harvan metsän läpi. Tarkka matka on 1.3km. Cellmapperin kartan mukaan tukiaseman keilan pitäisi osua tähän moitteetta.

 

Mitä tulee häiriöilmoitukseen niin voin kertoa suoraan pisteet, missä puhelut ovat katkenneet. Tukiaseman id 32140 ja 32543 sekä 31395. Kaikkien näiden keila osuu vt88:lle ja varsinkin kahden ensimmäisen vaikutusalueella puhelut ovat katkeilleet. Yhteydenottoa odottaen. 🙂