4G yhteys + ruuhkaa mobiili netissä! hammaslahti -pyhäselkä.

  • 5 February 2016
  • 3 kommenttia
  • 1 katselukerta

Minulla ei ole vielä minkäänlaista soneran nettiä saati puhelinliittymää ja ajattelinkin kun tuo kilpailevan leirin elisan verkko on minulla ,ja aina meidän   kylällä niin ylibuukattu että nopeudetkin jää 4G verkossa useimmiten 5megan tasoille . lupaus minimi 5megaa ,max 50 megaa .ja sitä paitsi kentissäkään ei ole hurraamista koska elisalla ei varsinaisesti  täällä  kylän pinnassa ole lähetinä,lähinnä kaikki on ympäristössä ja matkaa niihin on . 

 

Olen tutkinut näitä eri firman lähetintorneja 4G verkon osalta ja näyttäisi olevan soneran masto 2km kilometrin päässä ,elisalla on lähimpään 7km josta minun huawei 593s modeemi tuon singaalin ottaa . Minua kiinnostaakin olisko tuo soneran puoli kuinka ruukainen ja millaisiin nopeuksiin täällä pääsisin ! koska epäillyttää vähän kun lähettimiä ei ole soneralla kuin yksi . elisalla 10km säteellä ainakin kolme mutta ne ovat kauempana mutta jakaa varmaan käyttäjäkuntaa!

 

 


3 kommenttia

Kokeilemalla selviää. Osta prepaid liittymä testaamiseen tai tilaa vaikkapa Soneran verkkokaupasta liittymä ilman määräaikaisuutta. Jos ei toimi, niin voit peruuttaa tilauksen 14 vrk sisällä.

Kiitos olen ajatellu samaa . 

Käyttäjätaso 1
Kunniamerkki +15

4G liittymän toimivuuteen vaikuttaa niin monet asiat, että ennakkoon on mahdoton sanoa varmuudella mitään. Täällä on hieman selvitetty, että mitkä kaikki vaikuttaa kuuluvuuteen ja nopeuksiin. Kuten  ohjeistikin, niin kannattaa ottaa kokeiluun vaan, sillähän sen sitten tietää kuinka omassa osoitteessa toimii.

Vastaa