5G nopeus putoaa 10 osaan siitä mikä sen on normaalisti


Olen huomannut että noin 10h jälkeen 5g nopeus tipuu noin 930 --> 93mbps nopeus ja yhteyden tiedot.

-----------------------------------------------------------------------------------------------------

 

Uudellen käynnistyksen jälkeen, ongelma ei ole korjaantunut.

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Tehdas asetuksiin palauttaminen korjaa ongelma, mutta todennäköisesti huomenna nopeus on tippunut taas 10 osaan alkuperäisestä. Tätä on jatkunut yli viikon mitä olen huomannut. 

Alkaa kyllä tuntua että olen beta testaaja tässä 5g:sä, koko ajan pitää tehdä jotain hieno säätöä että saa laiteen edes toimimaan.


4 kommenttia

Menni semmoset 2h ja nopeus tippu... Alkaa olemaan todella ärsyttävää.

Käyttäjätaso 5
Kunniamerkki +15

Olisimme tästä hyvin kiinnostuneita @Newer Häiriöilmoitusten puolelta. Pystytkö testaamaan toisella laitteella samaan aikaan? Oletko ollut Häiriöilmoituksiin jo yhteydessä tästä? 

Uskon että olen saanut ongelman ratkaistua. WIndows oli jossain vaiheessa laittanut verkon julkiseksi verkoksi. Kuin windowsissa laitoin verkon yksityiseksi, niin ongelmaan ei ole esiintynyt. noin 4 päivään.

En kyllä ymmärä miten tämä ratkaisi tämän ongelma tai edes johtaisi ongelma syntyyn?

Laitoin routeriin myös staattisen ip. Yrittäessäni diagnosoida ongelmaa. Mutta en usko että tällä on suurta vaikutusta koska testasin yhdistää ZTE 5g modeemin suoraan koneeseen ja ongelma jatkui.

Jos ongelma esintyy tulevaisuudeesa uudestaan niin testaan muita laitteita. Mutta tälle hetkellä kuin kaikki toimii ja olen skeptinen mikä oikeasti korjasi ongelman en uskalla alkaa säätämään enempää.

Tästä olisi hyvä ottaa yhteyttä meille mikäli tämä vielä jatkuu. Päästään tutkimaan tarkemmin mikä tuon voisi aiheuttaa. Varsinkin kun sitä ilmenee myös tuolla suoralla verkkokaapelikytkennällä. Silloin tuo hidastelu ei jää pelkästään siihen langattoman verkon puolelle.

Vastaa