Julkinen alue
Telia Yhteisö
peruuta
Näytä tulokset kohteelle 
Hae sen sijaan kohdetta 
Tarkoititko: 
Omppu69
Uusi jäsen
  • 0 custom-general.kudos
  • 2 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

APPLE WATCH CELLULARIN MOBIILIDATAN AKTIVOINTIONGELMIA ver 2.0

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

Hei minulla on ogelmana että kellossa on ollut ajemmin käytössäni mobiilidata liittymän jonka suljin 1 vaiheesa vähäisen käytön vuoksi. Nyt kun käyttöä olis taas liittymälle kytkentä tysää siihen että yhteys puhelin sovellutuksessa katkeaa aktivoinin kesken. Ei päästä edes siihen asti että pääsisi kirjoittamaan telia tunnuksia. Aiheesta olen 3-4 kertaa ollut yhteydessä asiakaspalveluun mutta tilanne ei ole muuttunut mihinkään. Laitteet on resetotu / otettu käytöön uutena mutta tällä ei ole ollut mitään vaikutusta.Ideoita vinkkejä kaivattaisiin.

3 vastausta
MikaelMu
Telialainen
Telialainen
  • 110 custom-general.kudos
  • 500 custom-general.replies
  • 42 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

Morjesta @Omppu69  ja Tervetuloa Yhteisöön!

 

Onko sulla molemmissa laitteissa uusimmat päivitykset? Tuo voisi olla yksi syy miksi se aktivointi ei onnistu.

Omppu69
Uusi jäsen
  • 0 custom-general.kudos
  • 2 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

Päivitykset on uusimmat olen odotellut ja toivonut että Apple:lta tulisi vielä uudempi versio että näkisi auttaako se asiaan.

KaPetri
Telialainen
Telialainen
  • 103 custom-general.kudos
  • 563 custom-general.replies
  • 50 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

Kannattaa vielä testata sovelluksen poisto ja tarvittaessa yhteys chatin kautta tekniseen tukeen. Sieltä voidaan katsoa mihin kohtaan eSIM tilaus ja liittymän aktivointi tyssää.