Julkinen alue
Telia Yhteisö
peruuta
Näytä tulokset kohteelle 
Hae sen sijaan kohdetta 
Tarkoititko: 
Samiilm
Telialainen
Telialainen
  • 3 custom-general.kudos
  • 7 custom-general.replies
  • 1 custom-general.solutions

Anna palautetta: Ilmoitus puhelimeesi, kun alueella on vikaa

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

mobile-radio-transmitters-1159760_1920.jpg

 

 

Toimme viime kesänä asiakkaidemme saataville palvelun, joka ilmoittaa tekstarilla ja/tai sähköpostiviestillä, kun alueellasi on ongelmia matkapuhelinverkossa. Palvelu myös ilmoittaa, kun ongelmat on korjattu. Palvelu myös kertoo sinulle väliaikatietoja tilanteen etenemisestä, haluamallasi syklillä.

 

Haluamme kehittää palvelua entistä paremmaksi ja haluaisimme kuulla mielipiteesi muutamiin kysymyksiin:

 

  1. Jos aktivoimme palvelun käyttöösi puolestasi, miten palvelun tulisi toimia oletuksena? Lähettäisikö palvelu ilmoitukset tekstarilla vai sähköpostilla, sekä millä aikavälillä ja viikonpäivinä se voisi lähettää viestejä?
  2. Kumpi olisi mielestäsi parempi rakenne Häiriötiedoteasetukset-sivulle:
    1. Kaikille palveluillesi sekä osoitteillesi on yhdet yhteiset Häiriötiedoteasetukset (sisältäen yhden tai useamman häiriötiedotteiden vastaanottajan) (uusi malli)
    2. Voit määritellä häiriötiedotteiden vastaanottajat sekä asetukset palvelu- ja osoitekohtaisesti (nykyinen malli)
  3. Millaiset tilannetiedot kokisit hyödyllisiksi palvelun lähettämissä tilannepäivitysviesteissä, mitä viestin tulisi sisältää? Esimerkiksi: ”Kenttähuolto on lähetetty tukiasemalle.”
  4. Haluaisitko laittaa tiedotteet joskus tauolle, esimerkiksi lomareissun ajaksi?
  5. Kuinka monesta eri osoitteesta haluaisit saada häiriötiedotteen matkapuhelinverkon häiriöistä? Ts. kuinka monessa sellaisessa paikassa käytät puhelinta, joiden alueellisista vioista haluaisit saada häiriötiedotteen joko tekstarilla ja/tai sähköpostilla?

 

Kiitos vastauksistasi etukäteen. Jos palvelu ei ole sinulle entuudestaan tuttu niin tutustu siihen kirjautumalla telia.fi -sivustolle ja vastaa kysymyksiin sen jälkeen. Ja kuten aina, voit kommentoida aiheeseen liittyen myös kysymysten ulkopuolelta, alkaen esimerkiksi siitä että oletko kokenut palvelun hyödylliseksi ja niin edelleen.

20 vastausta
kustaa1967
Konkari
  • 284 custom-general.kudos
  • 662 custom-general.replies
  • 23 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

@Runzeli@  kirjoitti:

Kyllä haluaisin häiriötapauksessa ilmoituksen, sekä tekstiviestinä, että sähköpostini, vain asuinpaikkani häiriötilanteet, ei muualta, siis esim Hämeenlinnan seutu. Olisi erittäin hyvä palvelu. Kiitos.


Palvelu on jo käytettävissä. Kirjaudut vain Omille sivuille ja menet kohtaan Omat tietoni ja asetukset/Häiriötiedoteasetukset. Sieltä löytyy.

Massabanaani
Kommentaattori
  • 8 custom-general.kudos
  • 22 custom-general.replies
  • 1 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

Voisiko nämä ilmoitukset saada tulemaa myös Telia sovelluksen kautta ?

 

Ptiäisi myös olla mahdollisuus valita, sovellus, sähköposti, tai viestillä, tai vaikka kaikki kolme vaihtoehtoa.

 

Sähköposti ilmoitukset voi menne roskapostiin, niin kuin meni viimeisin Telian laskukin....

Purnipsi
Telia 5G lähettiläs 2021
  • 1797 custom-general.kudos
  • 2756 custom-general.replies
  • 127 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

@Massabanaani@  kirjoitti:

Voisiko nämä ilmoitukset saada tulemaa myös Telia sovelluksen kautta ?

 

Ptiäisi myös olla mahdollisuus valita, sovellus, sähköposti, tai viestillä, tai vaikka kaikki kolme vaihtoehtoa.

 

Sähköposti ilmoitukset voi menne roskapostiin, niin kuin meni viimeisin Telian laskukin....


Tuo on kyllä loistojuttu! Push-ilmoitus Telia-sovelluksen kautta olisi enemmän kuin suotavaa. Toki sen voisi valita, että haluaako vastaanottaa vai ei ja haluaako ilmoituksen vai ainoastaan, että sovelluksessa on lähellä olevat mahdolliset häiriöt ja huollot listattuna.

 

Monesti jos verkko on kyykyssä, niin eipä silloin tekstarit tai muutkaan saavuta. Sen sijaan telia sovellus voisi käyttää wifiä, niin sieltä kautta tulisi viestit perille, jos wifi on toimivan yhteyden päässä.

kustaa1967
Konkari
  • 284 custom-general.kudos
  • 662 custom-general.replies
  • 23 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

@Purnipsi@  kirjoitti:

@Massabanaani@  kirjoitti:

Voisiko nämä ilmoitukset saada tulemaa myös Telia sovelluksen kautta ?

 

Ptiäisi myös olla mahdollisuus valita, sovellus, sähköposti, tai viestillä, tai vaikka kaikki kolme vaihtoehtoa.

 

Sähköposti ilmoitukset voi menne roskapostiin, niin kuin meni viimeisin Telian laskukin....


Tuo on kyllä loistojuttu! Push-ilmoitus Telia-sovelluksen kautta olisi enemmän kuin suotavaa. Toki sen voisi valita, että haluaako vastaanottaa vai ei ja haluaako ilmoituksen vai ainoastaan, että sovelluksessa on lähellä olevat mahdolliset häiriöt ja huollot listattuna.

 

Monesti jos verkko on kyykyssä, niin eipä silloin tekstarit tai muutkaan saavuta. Sen sijaan telia sovellus voisi käyttää wifiä, niin sieltä kautta tulisi viestit perille, jos wifi on toimivan yhteyden päässä.


Miksei tuota appiakin voisi kokeilla , mutta kuten edellä jo todettiin , niin ei se appi auta , jos verkko on nurin. WiFistäkään ei ole hyötyä , jos se ei ole automaatilla ja asiakas kuuluvuusalueella eikä yhteys sen vikaantuneen verkon perässä. Sama toki koskee sähköpostia mobiililaitteella. No tietsikka toiminee , jos yhteydet eivät ole mobiiliverkon perässä.

Purnipsi
Telia 5G lähettiläs 2021
  • 1797 custom-general.kudos
  • 2756 custom-general.replies
  • 127 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

@Purnipsi@  kirjoitti:

@Massabanaani@  kirjoitti:

Voisiko nämä ilmoitukset saada tulemaa myös Telia sovelluksen kautta ?

 

Ptiäisi myös olla mahdollisuus valita, sovellus, sähköposti, tai viestillä, tai vaikka kaikki kolme vaihtoehtoa.

 

Sähköposti ilmoitukset voi menne roskapostiin, niin kuin meni viimeisin Telian laskukin....


Tuo on kyllä loistojuttu! Push-ilmoitus Telia-sovelluksen kautta olisi enemmän kuin suotavaa. Toki sen voisi valita, että haluaako vastaanottaa vai ei ja haluaako ilmoituksen vai ainoastaan, että sovelluksessa on lähellä olevat mahdolliset häiriöt ja huollot listattuna.

 

Monesti jos verkko on kyykyssä, niin eipä silloin tekstarit tai muutkaan saavuta. Sen sijaan telia sovellus voisi käyttää wifiä, niin sieltä kautta tulisi viestit perille, jos wifi on toimivan yhteyden päässä.


Ja lainaan itseäni.

Tuota voisi jatkojalostaa siten, että suoraan sovelluksessa voisi eskaloida ongelman, jos se ei ole ratkennut, kun kuittaus tulee. Sitten avautuisi chat taikka oltaisiin Telialta yhteyksissä ongelmaan liittyen soveltuvalla tavalla.

Samiilm
Telialainen
Telialainen
  • 3 custom-general.kudos
  • 7 custom-general.replies
  • 1 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

@Purnipsi@  kirjoitti:

@Purnipsi@  kirjoitti:

@Massabanaani@  kirjoitti:

Voisiko nämä ilmoitukset saada tulemaa myös Telia sovelluksen kautta ?

 

Ptiäisi myös olla mahdollisuus valita, sovellus, sähköposti, tai viestillä, tai vaikka kaikki kolme vaihtoehtoa.

 

Sähköposti ilmoitukset voi menne roskapostiin, niin kuin meni viimeisin Telian laskukin....


Tuo on kyllä loistojuttu! Push-ilmoitus Telia-sovelluksen kautta olisi enemmän kuin suotavaa. Toki sen voisi valita, että haluaako vastaanottaa vai ei ja haluaako ilmoituksen vai ainoastaan, että sovelluksessa on lähellä olevat mahdolliset häiriöt ja huollot listattuna.

 

Monesti jos verkko on kyykyssä, niin eipä silloin tekstarit tai muutkaan saavuta. Sen sijaan telia sovellus voisi käyttää wifiä, niin sieltä kautta tulisi viestit perille, jos wifi on toimivan yhteyden päässä.


Ja lainaan itseäni.

Tuota voisi jatkojalostaa siten, että suoraan sovelluksessa voisi eskaloida ongelman, jos se ei ole ratkennut, kun kuittaus tulee. Sitten avautuisi chat taikka oltaisiin Telialta yhteyksissä ongelmaan liittyen soveltuvalla tavalla.


Moikka kaikki,

 

Erittäin hyviä nostoja aiheen tiimoilta. Minun Telia sovelluksen kanssa on suunnitelmat vielä avoinna, joten otetaan nämä pointit ehdottomasti huomioon kehityksessä 🙂

avk49
Uusi jäsen
  • 0 custom-general.kudos
  • 3 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

Pari aluetta vain. Viesti yhteen puhelinnumeroon riittää. Ilmoitus vian huomaamisesta tai alkamisesta ja mahdollinen arvio häiriön kestosta riittävä tieto. 

Samiilm
Telialainen
Telialainen
  • 3 custom-general.kudos
  • 7 custom-general.replies
  • 1 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

@avk49@  kirjoitti:

Pari aluetta vain. Viesti yhteen puhelinnumeroon riittää. Ilmoitus vian huomaamisesta tai alkamisesta ja mahdollinen arvio häiriön kestosta riittävä tieto. 


Hei,

Kiitoksia palautteesta 🙂 Olethan ottanut palvelun jo käyttöön Omilla Sivuilla?

opoksa
Uusi keskustelija
  • 0 custom-general.kudos
  • 6 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

Bugi löydetty Häiriötiedote Asetuksien Tiedotteiden vastaanottajat -kentästä.
Jos Nimi-sarakkeeseen yrittää laittaa nimeä väliviivalla, tulee virhe 'Vastaanottajan tietoja ei ole täytetty kokonaan' .
Tämänkin saa korjata.

HeikkiSul
Telialainen
Telialainen
  • 17 custom-general.kudos
  • 43 custom-general.replies
  • 1 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

@opoksa@  kirjoitti:

Bugi löydetty Häiriötiedote Asetuksien Tiedotteiden vastaanottajat -kentästä.
Jos Nimi-sarakkeeseen yrittää laittaa nimeä väliviivalla, tulee virhe 'Vastaanottajan tietoja ei ole täytetty kokonaan' .
Tämänkin saa korjata.


Kiitoksia tiedosta. Laitetaan tietoa eteenpäin.