Toimme viime kesänä asiakkaidemme saataville palvelun, joka ilmoittaa tekstarilla ja/tai sähköpostiviestillä, kun alueellasi on ongelmia matkapuhelinverkossa. Palvelu myös ilmoittaa, kun ongelmat on korjattu. Palvelu myös kertoo sinulle väliaikatietoja tilanteen etenemisestä, haluamallasi syklillä.
Haluamme kehittää palvelua entistä paremmaksi ja haluaisimme kuulla mielipiteesi muutamiin kysymyksiin:
- Jos aktivoimme palvelun käyttöösi puolestasi, miten palvelun tulisi toimia oletuksena? Lähettäisikö palvelu ilmoitukset tekstarilla vai sähköpostilla, sekä millä aikavälillä ja viikonpäivinä se voisi lähettää viestejä?
- Kumpi olisi mielestäsi parempi rakenne Häiriötiedoteasetukset-sivulle:
- Kaikille palveluillesi sekä osoitteillesi on yhdet yhteiset Häiriötiedoteasetukset (sisältäen yhden tai useamman häiriötiedotteiden vastaanottajan) (uusi malli)
- Voit määritellä häiriötiedotteiden vastaanottajat sekä asetukset palvelu- ja osoitekohtaisesti (nykyinen malli)
- Millaiset tilannetiedot kokisit hyödyllisiksi palvelun lähettämissä tilannepäivitysviesteissä, mitä viestin tulisi sisältää? Esimerkiksi: ”Kenttähuolto on lähetetty tukiasemalle.”
- Haluaisitko laittaa tiedotteet joskus tauolle, esimerkiksi lomareissun ajaksi?
- Kuinka monesta eri osoitteesta haluaisit saada häiriötiedotteen matkapuhelinverkon häiriöistä? Ts. kuinka monessa sellaisessa paikassa käytät puhelinta, joiden alueellisista vioista haluaisit saada häiriötiedotteen joko tekstarilla ja/tai sähköpostilla?
Kiitos vastauksistasi etukäteen. Jos palvelu ei ole sinulle entuudestaan tuttu niin tutustu siihen kirjautumalla telia.fi -sivustolle ja vastaa kysymyksiin sen jälkeen. Ja kuten aina, voit kommentoida aiheeseen liittyen myös kysymysten ulkopuolelta, alkaen esimerkiksi siitä että oletko kokenut palvelun hyödylliseksi ja niin edelleen.