Liikkuvan laajakaistan sähköpostit

  • 11 December 2014
  • 4 kommenttia
  • 3 katselukertaa

Olen hankkinut liikkuvan laajakaistan (Sonera Data Teho Plus) 2.1.10 Espoon Sellon toimipisteestä.
Soneran myyjä ilmoitti että tähän liittymään saa useita sähköpostiosoitteita.
Ensimmäisen sähköpostin tilin luominen onnistui. Nyt kysyn miten luodaan nuo myyjän lupaamat muut sähköpostiosoitteet? Lisäksi onko saatavissa kotisivutilaan liikkuvaan laajakaistaan ?

4 kommenttia

Liikkuva laajakaista - liittymään saa tehtyä vain yhden sähköpostiosoitteen. Liittymään ei kuulu kotisivutilaa.

Kiinteän verkon laajakaistaliittymissä (ADSL, Laajakaista Extra) sähköpostiosoitteita voi ilman erillistä maksua olla pääkäyttäjän osoitteen lisäksi neljä kappaletta (1+4). Jokaiselle osoitteelle voi varata oman kotisivuosoitteen. Sama koskee Laajakaista Langatonta.

T. Tapio
Sonera Asiakaspalvelu
Kiitos vastauksesta. Eli sain tässä yksittäis tapauksessa myymälästänne väärää informaatiota myynti hetkellä
kun minulle luvattiin useampi sähköpostiosoite. Mihin voin ottaa yhteyttä asian selvittämiseksi ?

Onko edes mahdollista saada liikkuvaan laajakaistaan useampi sähköposti osoitetta ?
Liikkuvaan laajakaistaan ei ole mahdollista luoda kuin yksi sähköpostiosoite. Asiaa voit selvitellä matkapuhelinasiakaspalvelumme kanssa.

T. Panu
Sonera Asiakaspalvelu
Otin asiakaspalveluun yhtyettä. Siellä oli se käsitys että useampi sähköposti osoite on mahdollista.
Tarkistuksen jälkeen todettiin että näin on aikaisemmin ollut, muttei nyt kuten tuesta on todettu. Joten Soneran sisällä asiasta epätietoisuutta.
Jos tarvitsen useamman sähköpostin liikkuvaan laajakaistaan, niin silloin minun on käytettävä esim luukku tai hotmail ilmaisosoitteita.
Jottei samanlaista epäselvyyttä jatkossa, niin toivon että Sonera
1) informoi SELKEÄSTI markkinoinnissa sähköposti osoitteiden lukumäärästä
2) Tiedottaa liikkuvan laajakaistaa myyvät liikkeet

Vastaa