Telia Yhteisö
peruuta
Näytä tulokset kohteelle 
Hae sen sijaan kohdetta 
Tarkoititko: 
oh3bhl_
Uusi jäsen
  • 0 custom-general.kudos
  • 1 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Apu ongelmatilanteissa

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa
Miks apua ei saa ongelmatilanteissa jos on tumpelo eikä omaa Soneran salakoodeja.
liittymä ja puhelut maksetaan, on ainaskin maksettu.
Yht äkkiä ei kenttää vaikka muilla kenttä OK samassa paikassa.
Mitään maili, puhelin tms numeroita ei löydy Soneralta vain netistä "ota yhteyttä milloin vain" (jos omaat ne soneran salakoodit) ja sivuhan vastaa aprilliä milloin vain ei tarkoita mitään
Puhelin ei toimi, onnex DNA toimii joten palataan sillä, joskus kun hihat sammuu.
0400 460190
2 vastausta
olkitu
Kunniajäsen
  • 736 custom-general.kudos
  • 4510 custom-general.replies
  • 127 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa
Nykysin on siirrytty asiakaspalvelussa aika pitkälle verkkoon, Sonerallahan on se asiakspalvelunumero jonne voit soittaa huomenna tiistaina.

Voit soittaa Soneran asiakaspalveluun: http://www.sonera.fi/etsi+apua+ja+tukea#soita-meille sivun numeroihin. PS. Jos ei tahdo maksaa odotuksesta, soita myyntipalvelun kautta ja ilmoitat vain sille robotille ongelmasi. Sen pitäisi automaattisesti ohjata asiakspalveluun, niin ei tartte kalliita jonotuskuluja maksella 😄

Soneran Omille sivuille kannattaisi olla tunnukset (ns. kutsumasi salakoodit), Sonera tunnukset voi luoda liittymän omistaja verkkopankkitunnuksella (turvallinen tunnistautuminen) avulla. Verkkopalvelusta näet liittymäsi tietoja ja voit sieltä lähettää viestejä suoraan asiakaspalveluun.

Soneran Asiakaspalvelu myös on siirtynyt sosiaalisen median pariin, eli Soneran asiakspalvelu vastaa myös Facebookissa ja Twitterissä.

Toki on harmillista ettei ole sähköpostiosoitetta, jonne voisi myös lähettää...

Sinulla siis puhelin, jossa ei ollenkaan yhteyttä Soneran matkapuhelinverkkoon. Kokeilitko perus uudelleenkäynnistystä? Kokeilitko toisella puhelimella siirtämällä oma SIM kortti toiseen puhelimeen ja toisinpäin (toisesta puhelimesta SIM kortti tähän kyseiseen puhelimeen)? Näin saadaan tietää onko matkapuhelimessasi vikaa vai SIM kortissa.

Kertoisitko lisää matkapuhelimesi tietoja? -> Merkki ja malli.
Onko heikko matkapuhelimen kuuluvuus? Mittaa matkapuhelinverkon kuuluvuuksia Cellmapper-sovelluksella, saatavilla täältä ja ohje .
Tiina__
Vanhan Palstan telialainen
  • 0 custom-general.kudos
  • 14 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa
Hei oh3bhl,

oletko kokeillut puhelimen käynnistämistä uudelleen? Vieläkö ongelma on päällä?

Suosittelisin lisäämään Asiakasnumerosi Profiiliin (se ei näy muilla asiakkailla):
Omat asetukset - Profiili - Asiakasnumero

(Samalla voit poistaa puhelinnumerosi viestiketjusta, pääsemme asiakasnumerolla tarkistamaan tietoja).

Sonera Tunnuksen saat luotua verkkopankkitunnuksillasi:
http://www.sonera.fi/Kirjaudu

Toivottavasti olet saanut liittymäsi toimimaan.
Asiakaspalvelu palvelee sinua osoitteessa http://www.sonera.fi/asiakastuki/. Osoitteesta löydät Useimmin kysytyt kysymykset, Keskustele ja kysy –palstan sekä Ohjeet ja vinkit. Löydät meidät myös Facebookista http://www.facebook.com/sonera sekä Twitteristä http://www.twitter.com/sonera_palvelu