Nykysin on siirrytty asiakaspalvelussa aika pitkälle verkkoon, Sonerallahan on se asiakspalvelunumero jonne voit soittaa huomenna tiistaina.
Voit soittaa Soneran asiakaspalveluun:
http://www.sonera.fi/etsi+apua+ja+tukea#soita-meille sivun numeroihin. PS. Jos ei tahdo maksaa odotuksesta, soita myyntipalvelun kautta ja ilmoitat vain sille robotille ongelmasi. Sen pitäisi automaattisesti ohjata asiakspalveluun, niin ei tartte kalliita jonotuskuluja maksella
😄Soneran Omille sivuille kannattaisi olla tunnukset (ns. kutsumasi salakoodit), Sonera tunnukset voi luoda liittymän omistaja verkkopankkitunnuksella (turvallinen tunnistautuminen) avulla. Verkkopalvelusta näet liittymäsi tietoja ja voit sieltä lähettää viestejä suoraan asiakaspalveluun.
Soneran Asiakaspalvelu myös on siirtynyt sosiaalisen median pariin, eli Soneran asiakspalvelu vastaa myös Facebookissa ja Twitterissä.
Toki on harmillista ettei ole sähköpostiosoitetta, jonne voisi myös lähettää...
Sinulla siis puhelin, jossa ei ollenkaan yhteyttä Soneran matkapuhelinverkkoon. Kokeilitko perus uudelleenkäynnistystä? Kokeilitko toisella puhelimella siirtämällä oma SIM kortti toiseen puhelimeen ja toisinpäin (toisesta puhelimesta SIM kortti tähän kyseiseen puhelimeen)? Näin saadaan tietää onko matkapuhelimessasi vikaa vai SIM kortissa.
Kertoisitko lisää matkapuhelimesi tietoja? -> Merkki ja malli.
Onko heikko matkapuhelimen kuuluvuus? Mittaa matkapuhelinverkon kuuluvuuksia Cellmapper-sovelluksella, saatavilla
täältä ja
ohje .