Telia Yhteisö
peruuta
Näytä tulokset kohteelle 
Hae sen sijaan kohdetta 
Tarkoititko: 
irmeli339
Uusi keskustelija
  • 0 custom-general.kudos
  • 9 custom-general.replies
  • 1 custom-general.solutions

Burrel S12 HD+SMS PRO, yhteys katkeaa 2 tunnin jälkeen

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

Burrel riistakamerassa haluan kuvat vain puhelimeeni MMS viestinä.

Burrelissa Telian sim (on toiminut puhelimissa ja vahassa hälyttimessä).

Kun laitan Burrelissa liiketunnistimen päälle ja testaan liikettä tai kuvapyynnöllä (*500#) niin kuvat tulee omaan puhelimeeni. Mutta noin 2 tunnin kuluttua kumpikaan toiminto ei toimi !!

Kytkin Yhteyspisteen Telian sivulla, eikä sekään auta, (sitähän ei tarvitsekaan pelkän teksti ja mms viestien takia). Kameran lähetysasetuksissa;  lähetystila: välitön, lähetystapa: MMS, vast.otto: puhelin, etäohjaus: allways (aina). Kamera näyttää 4g ja täydet tolpat. Kameran laiteversio: 37xBE, ohjelmistoversio: 2021/03/18.10.07.25

Jos Telia ei löydä ratkaisua minulle, niin joudunko kokeilemaan Elisan kortilla.

2 vastausta
HenriLie
Telialainen
Telialainen
  • 140 custom-general.kudos
  • 801 custom-general.replies
  • 69 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

Jos ongelmaa ei samalla liittymällä ole havaittu ennen ja viestit aluksi toimii, uskoisin ongelman jäävän laitteen toimintaan / asetuksiin, johon ei välttämättä operaattorin vaihto auta. Toki ongelmaa voidaan tutkia lisää tarkkojen esimerkkien (pvm, viestin lähetyksen klo. aika ja osoite)avulla meidän asiakaspalvelussa.

Oletko vielä kokeillut palauttaa tehdasasetuksia kameralle tai tarkistanut, onko tarjolla uusia ohjelmistopäivityksiä?
Toivottavasti Yhteisöstä löytyy muita, joilla olisi sama kamera tai merkki ja pystyisi tarkemmin opastamaan tässä, itsellä ei kyseisestä kamerasta ole kokemusta.

Tekniikasta aina mielenkiinnolla keskusteleva. Päivitän myös meidän asiakastukisivustoa

osana asiantuntijatiimiämme. Kerrothan tarvittaessa palautetta sivuston ohjeista.

irmeli339
Uusi keskustelija
  • 0 custom-general.kudos
  • 9 custom-general.replies
  • 1 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

Alkuperäinen kysyjä tässä: kiitos Telialaiselle vastauksesta, mutta telia ei edes vastannut tekemääni häiriöilmoitukseen ! Vaikka olen tehnyt kaikki mahdolliset tarkistustoimenpiteet, niin yhteys loppui 2 tunnin jälkeen. Poistin lopulta myös tekemäni Yhteyspisteen tarpeettomana.

Vaihdoin Elisan kortin ja burrel toimi heti loistavasti ja on pysynyt koko ajan verkossa, kaikki etäkomennot toimii myös.  Myös asiointi Elisan sivulla kirjautumisen jälkeen oli miellyttävää- ei ollut kuvaruudun täyttäviä mainoksia häiritsemässä.

Telian sivulla kirjautumisen jälkeenkin joutuu vierittämään näyttöä kun eteen tulee pakkomainotaa.!!