DOT SIM PIN

  • 19 November 2018
  • 4 kommenttia
  • 84 katselukertaa

Haluaisin vaihtaa Dot-liittymän PIN-koodin. Käyttöohjeen mukaan vaihdon voi iPhonessa tehdä Asetukset > Puhelin > SIM-kortin PIN, mutta puhelimessani ei Puhelin-valikossa ole tätä vaihtoehtoa. Onko tämä Dot-liittymän ominaisuus? Aiemmassa liittymässä vaihto onnistui.


4 kommenttia

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +16

Hyvää huomenta @Czerny! Mielestäni SIM-kortin PIN-koodin vaihtaminen on edelleen samassa paikassa puhelimen turva-asetuksissa kuten alla olevassa kuvassa. Applen iPadissa se sijaitsee Asetukset > Mobiilidata > SIM-kortin PIN :smileyvery-happy:


 


 



 


 

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +20

@Sekunti@  kirjoitti:

Hyvää huomenta @Czerny! Mielestäni SIM-kortin PIN-koodin vaihtaminen on edelleen samassa paikassa puhelimen turva-asetuksissa kuten alla olevassa kuvassa. Applen iPadissa se sijaitsee Asetukset > Mobiilidata > SIM-kortin PIN :smileyvery-happy:


 


 



 


 





iPhonessa polku menee näin : Mobiiliverkko - SIM-kortin PIN - Vaihda PIN (ainakin minun iPhone SE puhelimessa, jossa DOT-liittymä ;)

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +16

@kiisseli67  kirjoitti: 
iPhonessa polku menee näin : Mobiiliverkko - SIM-kortin PIN - Vaihda PIN (ainakin minun iPhone SE puhelimessa, jossa DOT-liittymä ;)



Ahaa, sitten polut ovat muuttuneet eri malleissa. Ärsyttävää, kun Googlekin muuttelee asetuksia. Pitää käydä hämähäkin verkkoa yksitellen läpi, että löytää sen mitä oli etsimässä ?

 


@Sekunti@  kirjoitti:

@kiisseli67  kirjoitti: 
iPhonessa polku menee näin : Mobiiliverkko - SIM-kortin PIN - Vaihda PIN (ainakin minun iPhone SE puhelimessa, jossa DOT-liittymä ;)

Ahaa, sitten polut ovat muuttuneet eri malleissa. Ärsyttävää, kun Googlekin muuttelee asetuksia. Pitää käydä hämähäkin verkkoa yksitellen läpi, että löytää sen mitä oli etsimässä ?


Applen omassa ohjeessa polku on alussa mainitsemani. Kiitos molemmille nopeasta vastauksesta.

Vastaa