DOt, mikä se on


Heippa

Kertokaa kokemuksella,mikä ja miten hyvä on Dot? Olen vanhempi ihminen ja selkosuomea kaipaan.

Omasta mielestäni nykyinen minulla on kallis. Käytän teksti/multimedia viestejä paljonkin, netistä Uutisvahtia, satunnaisesti jotain verastanhopea (netti ei ole pääosassa,vähälle jää käyttö) puheluja on tosi vähän. Näillä perusteilla olisi kiva jos olisi sopiva liittymä. En todellakaan pysy kärryillä ja jaksa /ymmärrä selailla eri "versioita",mikä itselle on sopiva/ok. Voi, antakaa jokin vinkki ettei kaikki rahat mene kuukausimaksuun ja kaikkiin kiemuroihin ja kommervenkkeihin. Ilolla odottaen Annari


2 kommenttia

Käyttäjätaso 4
Kunniamerkki +10

@ar8lipi@  kirjoitti:

Heippa

Kertokaa kokemuksella,mikä ja miten hyvä on Dot? Olen vanhempi ihminen ja selkosuomea kaipaan.

Omasta mielestäni nykyinen minulla on kallis. Käytän teksti/multimedia viestejä paljonkin, netistä Uutisvahtia, satunnaisesti jotain verastanhopea (netti ei ole pääosassa,vähälle jää käyttö) puheluja on tosi vähän. Näillä perusteilla olisi kiva jos olisi sopiva liittymä. En todellakaan pysy kärryillä ja jaksa /ymmärrä selailla eri "versioita",mikä itselle on sopiva/ok. Voi, antakaa jokin vinkki ettei kaikki rahat mene kuukausimaksuun ja kaikkiin kiemuroihin ja kommervenkkeihin. Ilolla odottaen Annari


huom, en edusta teliaa tai muitakaan operaattoreita. eikä ole dot-liittymääkään.

 

yleisesti: hintaviidakko alkaa olla paha kaikilla operaattoreilla ja on tehty vielä sellaisiksi että halpoja ei oikein löydy. numeronsiirrolla alkaa saamaan hyviä tarjouksia mutta täytyy vääntää winback-neuvottelijoiden kanssa. kannattaa kuitenkin välttää sitovia määräaikaisia. yleinen mielipide alkaa olemaan että operaattori-uskollisuus ei palkitse (paitsi ehkä piuhallisella puolella).

 

dot-liittymä:

tämä liittymä tuskin on hyvä useimmille, aika usein menee 1 euron päiväkattoon ja johtaa noin 25€/kk laskuihin. hinnoittelu on hankala eikä asiaa helpota maksukortti laskutus ja pakkokytkös ios/android sovellukseen.

https://yhteiso.telia.fi/t5/Puhelinliittymat-ja-mobiilinetti/Telia-Dotin-hinnoittelu/m-p/177339#M10695

 

nyt tuo viestien määrä jää mysteeriksi joten hyviä suosituksia ei voi antaa mutta esim telian listahinnoissa on "rajaton lite 0.2M" hinnalla 7,9€/kk. videoita ei tällä liittymällä katsella ellei ole erillinen netti esim wifi:n kautta.

https://kauppa.telia.fi/yksityisille/tuotteet/liittyma.aspx?Subscription=Voice&Plan=RajatonLite02M

Kiitos vielä Dot-vastauksesta/selvennyksestä. Olen tyytyväinen eli jatkan edelleen liittymiin tutustumista,samoilla "vaatimuksilla"mitä mainitsin edellisessä. Toivon vinkkejä kivalta Yhteisöltä.

Vastaa