peruuta
Näytä tulokset kohteelle 
Hae sen sijaan kohdetta 
Tarkoititko: 
55937 Jäsentä
157691 Kirjoitusta

Telia yhteisö on nyt myös laiteyhteisö

Lue lisää
Yhteistyössä OnePlus

Dot käyttö



Uusi jäsen
Rekisteröitynyt: ‎20-11-2018
Kirjoituksia: 2
1/4

Dot käyttö

Hankin Telia Dot:n - ainakin kokeiltavaksi, mutta en saa matkapuhelinverkkoa toimimaan - vai simmistäkö on kyse. Otin Dotin vanhaan toisen firman prepaid-numeroon. Voiko se olla ongelmana? Vai pitääkö jostain lähetellä jotain asetuspyyntöjä?

0 tykkäystä
3 vastausta
Lady
Lady
Rekisteröitynyt: ‎06-06-2015
Kirjoituksia: 2 967
2/4

Vs: Dot käyttö

Hei @KunlaveeS ja tervetuloa Telian yhteisöön!

 

Oletko saanut uuden Dot SIM-kortin?

Dot toimii vain sen omalla SIM-kortilla. Onhan sinulla jo Dot sovellus puhelimessa? Voit lähettää kysymyksiä sen kautta suoraan Dot asiakaspalveluun.

#koskamävoin
Stupid is as stupid does - Forrest Gump
Uusi jäsen
Rekisteröitynyt: ‎20-11-2018
Kirjoituksia: 2
3/4

Vs: Dot käyttö

Kiitos. Juu. Dot-simmi on puhelimessa. Ja dot-sovellus on. Mutta sen asiakaspalvelu ei ole enää tänään auki. Vastausta on odotettava huomiseen....

 

Jostain syystä ei löydä puhelimen asetuksista Telia Dottia vaikka se listalla näkyykin.

 

 


@kiisseli67@  kirjoitti:

Hei @KunlaveeS ja tervetuloa Telian yhteisöön!

 

Oletko saanut uuden Dot SIM-kortin?

Dot toimii vain sen omalla SIM-kortilla. Onhan sinulla jo Dot sovellus puhelimessa? Voit lähettää kysymyksiä sen kautta suoraan Dot asiakaspalveluun.


 

Highlighted
Moderaattori
Moderaattori
Rekisteröitynyt: ‎26-07-2018
Kirjoituksia: 299
4/4

Vs: Dot käyttö

Dotia varten tulee tosiaan kokonaan oma sim-kortti, kuten @kiisseli67 mainitsikin! Ennen sim-kortin tulemista, liittymää ei pääse vielä käyttämään.

 

Tuossa Prepaid -liittymän siirrossa voi olla myös tässä kohtaa ongelma. Mikäli siirrät olemassaolevan liittymäsi Dot -liittymäksi, tämä edellyttää että liittymän käyttäjäksi on nimetty sinut. Prepaideissa on juuri tämä haasteena, että näitä ei ole tietylle käyttäjälle määritelty ja siksi siirtäminen ei onnistu.

Dot-sovelluksessa palvelee chat-asiakaspalvelu arkisin klo 8-17, sieltä kautta voivat myös liittymäsi tilanteen tarkistaa! Hymiö Onnellinen

Telia Yhteisö on nyt myös Laiteyhteisö.jpg