peruuta
Näytä tulokset kohteelle 
Hae sen sijaan kohdetta 
Tarkoititko: 
52049 Jäsentä
150206 Kirjoitusta
Katso mitä kaikkea voit tehdä Yhteisössä
^

Hienoa, kun tulit Yhteisöön. Täältä löydät valtavasti keskusteluita, blogeja ja ratkaisuja. Voit keskustella yhdessä muiden samanhenkisten jäsenten sekä ajoittain myös työntekijöidemme kanssa. Kokosimme sinulle kolme vinkkiä jotta pääset nopeasti kartalle siitä, mistä Yhteisössä on kyse.

ETSI JA LUE

Etsi tietoa, selaa keskusteluita ja lue blogeja. Joku toinen on saattanut jo painia saman ongelman kanssa ja saada siihen ratkaisun. Jos et löydä etsimääsi, aloita uusi keskustelu ja kysy neuvoa osaavilta jäseniltämme.

HAKUUN

JÄSENET AUTTAVAT TOISIAAN

Yhteisössämme jäsenet neuvovat toisiaan ja keskustelevat keskenään. Törmäät nopeasti myös VIP-jäseniimme. He kaikki ovat tavallisia asiakkaita kuten sinäkin.

TUTUSTU

OSALLISTU JA KEHU

Osallistu keskusteluihin, skaboihin ja pilotteihin. Kerro kokemuksistasi, ratko muiden ongelmia. Samalla keräät arvomerkkejä ja etenet Yhteisössä pidemmälle. Sinulla on mahdollisuus päästä jopa VIP-jäseneksi.

LUE LISÄÄ

Dot käyttö



Uusi jäsen
Rekisteröitynyt: ‎20-11-2018
Kirjoituksia: 2
1/4

Dot käyttö

Hankin Telia Dot:n - ainakin kokeiltavaksi, mutta en saa matkapuhelinverkkoa toimimaan - vai simmistäkö on kyse. Otin Dotin vanhaan toisen firman prepaid-numeroon. Voiko se olla ongelmana? Vai pitääkö jostain lähetellä jotain asetuspyyntöjä?

0 tykkäystä
3 vastausta
Lady
Lady
Rekisteröitynyt: ‎06-06-2015
Kirjoituksia: 2 726
2/4

Vs: Dot käyttö

Hei @KunlaveeS ja tervetuloa Telian yhteisöön!

 

Oletko saanut uuden Dot SIM-kortin?

Dot toimii vain sen omalla SIM-kortilla. Onhan sinulla jo Dot sovellus puhelimessa? Voit lähettää kysymyksiä sen kautta suoraan Dot asiakaspalveluun.

#koskamävoin
Stupid is as stupid does - Forrest Gump
Uusi jäsen
Rekisteröitynyt: ‎20-11-2018
Kirjoituksia: 2
3/4

Vs: Dot käyttö

Kiitos. Juu. Dot-simmi on puhelimessa. Ja dot-sovellus on. Mutta sen asiakaspalvelu ei ole enää tänään auki. Vastausta on odotettava huomiseen....

 

Jostain syystä ei löydä puhelimen asetuksista Telia Dottia vaikka se listalla näkyykin.

 

 


@kiisseli67@  kirjoitti:

Hei @KunlaveeS ja tervetuloa Telian yhteisöön!

 

Oletko saanut uuden Dot SIM-kortin?

Dot toimii vain sen omalla SIM-kortilla. Onhan sinulla jo Dot sovellus puhelimessa? Voit lähettää kysymyksiä sen kautta suoraan Dot asiakaspalveluun.


 

Moderaattori
Moderaattori
Rekisteröitynyt: ‎26-07-2018
Kirjoituksia: 113
4/4

Vs: Dot käyttö

Dotia varten tulee tosiaan kokonaan oma sim-kortti, kuten @kiisseli67 mainitsikin! Ennen sim-kortin tulemista, liittymää ei pääse vielä käyttämään.

 

Tuossa Prepaid -liittymän siirrossa voi olla myös tässä kohtaa ongelma. Mikäli siirrät olemassaolevan liittymäsi Dot -liittymäksi, tämä edellyttää että liittymän käyttäjäksi on nimetty sinut. Prepaideissa on juuri tämä haasteena, että näitä ei ole tietylle käyttäjälle määritelty ja siksi siirtäminen ei onnistu.

Dot-sovelluksessa palvelee chat-asiakaspalvelu arkisin klo 8-17, sieltä kautta voivat myös liittymäsi tilanteen tarkistaa! Hymiö Onnellinen


paras yhteisö.jpgeSIM.jpgliiga.jpg