Dot -liittymän laskutuspäivä

  • 22 July 2019
  • 3 kommenttia
  • 181 katselukertaa

Kunniamerkki +2
  • Savumerkittäjä
  • 5 kommenttia

Harmillinen tapa tällä Dot-liittymällä laskuttaa pankkikorttia keskellä kuukautta. Minulla ei erinäisistä omista syistäni *koskaan* ole rahaa tililläni kuun 15. päivä ja seurauksena on automaattisten sähköpostien tulva, kun veloituksen uudet yritykset epäonnistuvat kerta toisensa jälkeen.

 

Nytkin sähköpostissani on ukaasi "...jos laskua ei saada veloitettua [29.7.2019], uhkaa liittymää sulkeminen sekä maksamattomien laskujen siirto perintään." Eikö laskutuspäivää todellakaan voi siirtää kuun alkuun? Onko ainoa vaihtoehto liittymän vaihtaminen? 

 


3 kommenttia

Käyttäjätaso 7

@gwz40@  kirjoitti:

 Eikö laskutuspäivää todellakaan voi siirtää kuun alkuun? Onko ainoa vaihtoehto liittymän vaihtaminen? 


Mielestäni koko DOT on varsin eriskummallinen konsepti. Jos edes sen laskutuksen voisi laittaa e-laskuksi , niin saisi sen 14 vrk maksuaikaa , kuten aina laskutettavien asioiden kohdalla on.

 

No DOT on sidottu maksukorttiin ja muuta ei voi. Suosittelen vaihtamaan tavalliseen laskuliittymään.

Telia Dot-laskut veloitetaan aina kuun 15. päivä ja veloituspäivää ei valitettavasti voi vaihtaa. Tosin jos veloitus menee luottokortilta, niin pankista voi tietenkin kysyä mahdollisuutta vaihtaa luottokorttilaskun eräpäivää. Lisätietoja laskutuksesta löydät Usein kysytyt kysymykset-osiosta. :smileyhappy:

Kunniamerkki +2

Selvä. Harmillista. Muut tilaamani suoraan kortilta laskuttavat palvelut, mm. Adobe, Spotify, Netlifx, laskuttavat palvelun aktivointipäivänä, jonka olen voinut itse valita kuun 1. päiväksi.

Vastaa