Dot liittymän tilaus ei mene läpi

  • 23 August 2019
  • 1 kommentti
  • 54 katselukertaa

Tilaamassa dot liittymää tablettiin. Pankkitunnuksilla pääse sisään syöttämään henkilötietoja ym, lopuksi kuitenkin aina lakoninen herja "ei onnistu, yritä uudelleen", ei mitään vinkkiä mikä on pielessä, onko syötetyissä tiedoissa jotain vikaa, onko palvelin nurin tms. Onko vinkkiä?


1 kommentti

Käyttäjätaso 3
Kunniamerkki +12

Moro @hanski1722 ja tervetuloa Telia Yhteisöön!


 


Tähän hätään ei ole tuohon valitettavasti juurisyytä antaa. Voisi kuitenkin kokeilla mahdollisuuksien mukaan tilausta toisella laitteella. Mikäli siitä ei ole apuja, kannattaa olla yhteyksissä Dotin asiakaspalveluun Dot -sovelluksen tai nettisivujen kautta (arkisin klo 9-17), josta varmasti löytyy apuja tähän ongelmaan. 

Vastaa