E-laskun kytkentä epäonnistuu

  • 26 March 2020
  • 3 kommenttia
  • 7 katselukertaa

Hei! Olen tehnyt e-laskupyynnön taas helmikuussa, ei vaan onnistu, sähköpostina tulee lasku. Äsken kävin taas verkkopankissa tekemässä viime laskua koskevat muutokset, onnistuisiko nyt. Millään en jaksaisi tätä puuhaa jatkuvasti, kun muutakin ajattelemista on. 

Edit IlariJR: otsikko muokattu kuvaavammaksi.


3 kommenttia

Moi @LLEHMA358 ja tervetuloa Yhteisöön! Asiakastukisivustolta löytyy tarkat ohjeet e-laskun kytkentään. Olisiko noista apua?

Moi!

 

Samankaltainen ongelma, eli hylky tulee kerta toisensa jälkeen eikä selitys epäonnistumiselle käy ilmoituksesta selville. Yksilöintitunnusta ei laskuista löydy ja asiakastunnuksella on yritetty ohjeitten mukaisesti. Kyseessä koontilasku, eli puhelin ja mobiililaajakaista samassa.

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +20

@AgamaN80@  kirjoitti:

Moi!


 


Samankaltainen ongelma, eli hylky tulee kerta toisensa jälkeen eikä selitys epäonnistumiselle käy ilmoituksesta selville. Yksilöintitunnusta ei laskuista löydy ja asiakastunnuksella on yritetty ohjeitten mukaisesti. Kyseessä koontilasku, eli puhelin ja mobiililaajakaista samassa.




Helpoiten se onnistuu sieltä pankin sivuilta kytkeä, kun on ensin maksanut laskun. Ainakin itsellä näkyy OP:ssa laskun maksettua : Voit saada tämän laskun jatkossa kätevänä e-laskuna. Tilaa e-lasku. Pitäisi onnistua.

Vastaa