Telia Yhteisö
peruuta
Näytä tulokset kohteelle 
Hae sen sijaan kohdetta 
Tarkoititko: 
LLEHMA358
Uusi jäsen
  • 0 custom-general.kudos
  • 1 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

E-laskun kytkentä epäonnistuu

Hei! Olen tehnyt e-laskupyynnön taas helmikuussa, ei vaan onnistu, sähköpostina tulee lasku. Äsken kävin taas verkkopankissa tekemässä viime laskua koskevat muutokset, onnistuisiko nyt. Millään en jaksaisi tätä puuhaa jatkuvasti, kun muutakin ajattelemista on. 

Edit IlariJR: otsikko muokattu kuvaavammaksi.

3 vastausta
IlariJR
Ex-telialainen
Ex-telialainen
  • 485 custom-general.kudos
  • 955 custom-general.replies
  • 126 custom-general.solutions

Moi @LLEHMA358 ja tervetuloa Yhteisöön! Asiakastukisivustolta löytyy tarkat ohjeet e-laskun kytkentään. Olisiko noista apua?

AgamaN80
Uusi jäsen
  • 0 custom-general.kudos
  • 1 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Moi!

 

Samankaltainen ongelma, eli hylky tulee kerta toisensa jälkeen eikä selitys epäonnistumiselle käy ilmoituksesta selville. Yksilöintitunnusta ei laskuista löydy ja asiakastunnuksella on yritetty ohjeitten mukaisesti. Kyseessä koontilasku, eli puhelin ja mobiililaajakaista samassa.

kiisseli67
Telia 5G lähettiläs 2021
  • 2367 custom-general.kudos
  • 3670 custom-general.replies
  • 330 custom-general.solutions


@AgamaN80  kirjoitti:

Moi!

 

Samankaltainen ongelma, eli hylky tulee kerta toisensa jälkeen eikä selitys epäonnistumiselle käy ilmoituksesta selville. Yksilöintitunnusta ei laskuista löydy ja asiakastunnuksella on yritetty ohjeitten mukaisesti. Kyseessä koontilasku, eli puhelin ja mobiililaajakaista samassa.


Helpoiten se onnistuu sieltä pankin sivuilta kytkeä, kun on ensin maksanut laskun. Ainakin itsellä näkyy OP:ssa laskun maksettua : Voit saada tämän laskun jatkossa kätevänä e-laskuna. Tilaa e-lasku. Pitäisi onnistua.

#koskamävoin
Stupid is as stupid does - Forrest Gump