E-laskut

  • 17 May 2016
  • 1 kommentti
  • 11 katselukertaa

Onko kellään ollut yhtä paljon ongelmia e-laskujen tilaamisen kanssa kuin minulla?

 

Vaihdoin liittymää loppuvuodesta ja heti ensimmäisestä paperilaskusta saamillani tiedoilla yritin tilata e-laskua....ja olen yrittänyt sen jälkeen joka kuukausi samaa uudelleen. Lopulta pyysin apua pankista ja nyt näkyy matkapuhelinlasku e-laskuna...sitä ei vain veloitettu tililtä eräpäivänä 😞 netti muuttui sähköpostiin tulevasta laskusta takaisin paperiseen muotoon 😞 Miten voi olla näin vaikeaa?????? Olen tilannut monta vuotta eri firmoilta laskuni suoraan pankkiin menestyksekkäästi, joten osaamisessani en uskoisi olevan vikaa.... Homma ei vain soneran kanssa. Todella ikävää!!!! Nyt totesin tämän firman palvelujen olevan minulle riittämätöntä ja heti, kun ehdin, vaihdan firmaa, mikäli määräaikaisuus ei tule esteeksi.....ei pitäisi, näin minulle on kerrottu.


1 kommentti

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +20

Hei sariktuominen ja tervetuloa Klaaniin!


 


Ei ole ollut ongelmia E-laskun tilaamisen kanssa, kun on tehnyt sen näiden ohjeiden mukaan ja oman pankin kautta : https://www.sonera.fi/asiakastuki/ohjeet/E-laskun-tilaus-ja-kayttoonotto?id=1112


Muistaakseni pankin sivuilla voi valita veloitetaanko lasku eräpäivänä vai vaaditaanko hyväksyntä ennen maksua (itselle käytössä tuo hyväksyntä, jolloin tulee sähköpostiin sekä verkkopankkiin ilmoitus hyväksyttävästä maksusta hyvissä ajoin).


 


Sähköpostilaskun tilaamiseen ohjeet löytyvät täältä : https://www.sonera.fi/asiakastuki/ohjeet/Sahkopostilaskun-kytkeminen-Omilla-Sivuilla?id=1332

Vastaa