Telia Yhteisö
peruuta
Näytä tulokset kohteelle 
Hae sen sijaan kohdetta 
Tarkoititko: 
Floydr0se
Uusi keskustelija
  • 6 custom-general.kudos
  • 10 custom-general.replies
  • 1 custom-general.solutions

Easy Prepaid SIM-kortin vaihto nano-kokoiseen

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

Hei, kävin eilen Kajaanin kioskillanne kysymässä vaihtoa nanosimiin. Myyjä sanoi, että lähimmässä kaupassa onnistuu eli Kuopiossa tai Oulussa. Kai teiltä onnistuu kortin lähettäminen Kajaanin pisteeseen, että ei tarvi suotta lähteä ajelee satoja kilometrejä kortin takia? Myyjän mukaan vaihtoehdot olivat vaihtaa kk maksulliseen liittymään tai käynti lähimmässä telia-kaupassa. 

26 vastausta
Sekunti
Kunniajäsen
  • 1789 custom-general.kudos
  • 2323 custom-general.replies
  • 179 custom-general.solutions

@Floydr0se kirjoitti:

Hei, kävin eilen Kajaanin kioskillanne kysymässä vaihtoa nanosimiin. Myyjä sanoi, että lähimmässä kaupassa onnistuu eli Kuopiossa tai Oulussa. Kai teiltä onnistuu kortin lähettäminen Kajaanin pisteeseen, että ei tarvi suotta lähteä ajelee satoja kilometrejä kortin takia? Myyjän mukaan vaihtoehdot olivat vaihtaa kk maksulliseen liittymään tai käynti lähimmässä telia-kaupassa. 

Hyvää huomenta ja tervetuloa Telia Yhteisöön @Floydr0se!

R-kioski on toisaalta ohjaamassa oikeaan suuntaan, mutta poikkea ihmeessä kauppareisssulla lähimmällä Telia Kauppiaalla eli tässä tapauksessa Kajaanin K-citymarketissa ja ota samalla mukaasi prepaid-liittymän ostopakkaus, josta löytyy liittymän tarkemmat tiedot Hymiö Onnellinen

Lisätiedot: https://www.telia.fi/asiakastuki/liittymat/prepaid/kaytto-ja-tilanteet-prepaid

Eiköhän näillä tiedoilla homma etene aika sutjakkaasti!

Lisätietoa aikaisempaa...

"Asiakas kertoo Easyn puhelinnumeron sekä vanhan sim-kortin PUK-koodin. Ja tuo PUK-koodi löytyy vanhan sim-kortin korttikehyksestä. Easy-liittymää kun ei rekisteröidä niinkuin postpaid -liittymiä niin näillä kahdella tiedolla varmistamme sen että emme vaihda kenen tahansa sim-korttia uuteen vaan se on juurikin hänen sim-korttinsa joka liikkeeseen astelee" (lähde 20.1.2015 yhteisöpäällikkö @TeroRe)

¸¸.•*¨*•♫Telia 5G lähettiläs 2021¸¸.•*¨*•♫
"Erehtyminen on inhimillistä, mutta asioiden perinpohjaiseen sotkemiseen tarvitaan tietokone." -Paul Ehrlich
Floydr0se
Uusi keskustelija
  • 6 custom-general.kudos

äh, anteeksi harhaanjohtava vitsini 🙂 kioskilla tarkoitin juuri tuota citymarketin "kioskia" eli palvelupistettä! Ä

Sekunti
Kunniajäsen

En ole perehtynyt tuohon tarkemmin, koska ainakin palvelupisteellä onnistuu esim. laskutettavan puhelinliittymän SIM-kortin vaihtaminen. Laitoin tuosta viestiä eteenpäin, niin aika pian joku Telialainen vastailee kuluvan päivän aikana.

"Erehtyminen on inhimillistä, mutta asioiden perinpohjaiseen sotkemiseen tarvitaan tietokone." -Paul Ehrlich
Sekunti
Kunniajäsen

Tavallisen SIM-kortin voi käydä leikkaamassa jossakin pientä maksua vastaan (kaikissa paikoissa ei ole tätä mahdollisuutta) tai tee-se-itse työkalulla pienemmäksi, mutta se saattaa vahingoittaa SIM-korttia Hymiö Onnellinen

Floydr0se
Uusi keskustelija
  • 6 custom-general.kudos

@Sekunti kirjoitti:

Tavallisen SIM-kortin voi käydä leikkaamassa jossakin pientä maksua vastaan (kaikissa paikoissa ei ole tätä mahdollisuutta) tai tee-se-itse työkalulla pienemmäksi, mutta se saattaa vahingoittaa SIM-korttia Hymiö Onnellinen

Näin mä oisin jo tehnytkin, mutta omassa microkortissani tuo itse siru on kookkaampi kuin itse nanokortti, joten sen leikkaaminen ei onnistu.

Purnipsi
Kunniajäsen
  • 2002 custom-general.kudos
  • 3216 custom-general.replies
  • 134 custom-general.solutions

Jos nyt aivan oikein muistan, ei tuo ole kuin metallista johdinpintaa, jonka leikkaaminen ei vahingoita itse sirua, joka on siellä aivan keskellä. Tietenkin täysin omalla vastuulla, en ole yllyttänyt leikkelemään korttia.

SaJoonas
Moderaattori
Moderaattori
  • 293 custom-general.kudos
  • 636 custom-general.replies
  • 69 custom-general.solutions

Morjensta @Floydr0se

Jos Prepaid-liittymä on rekisteröity, voidaan kortin vaihto tehdä meidän vikapalvelun kautta. Rekisteröinti tarkoittaa käytännössä sitä, että olet käynyt aiemmin tunnistautumassa Telia kaupassa ja tällöin käyttäjän tiedot on lisätty prepaid-liittymän tietoihin. Kortin vaihto onnistuu palvelupisteellä, jos heillä on vain prepaid-kortteja tiskin alla. Harmillinen tilanne, jos kortit olivat loppuneet pisteessä, jossa asioit.

Oliko puhetta siitä, milloin mahdollisesti saisivat prepaid-kortteja lisää palvelupisteelle?

Floydr0se
Uusi keskustelija
  • 6 custom-general.kudos

@SaJoonas kirjoitti:

Morjensta @Floydr0se

Oliko puhetta siitä, milloin mahdollisesti saisivat prepaid-kortteja lisää palvelupisteelle?

Ei sanottu mitään etteikö kortteja olisi. Kuulemma palvelupisteellä ei voi prepaid kortteja vaihtaa nanoksi ja tämä vaihto onnistuisi vain teliakaupassa.

Floydr0se
Uusi keskustelija
  • 6 custom-general.kudos

Sitäpä minä siis tässä kysynkin, että voidaanko minulle lähettää nano-prepaid jostain muualta ja aktivoida se vasta sitten, kun olen sen noutanut?