25-07-2017 10:36
Hei, kävin eilen Kajaanin kioskillanne kysymässä vaihtoa nanosimiin. Myyjä sanoi, että lähimmässä kaupassa onnistuu eli Kuopiossa tai Oulussa. Kai teiltä onnistuu kortin lähettäminen Kajaanin pisteeseen, että ei tarvi suotta lähteä ajelee satoja kilometrejä kortin takia? Myyjän mukaan vaihtoehdot olivat vaihtaa kk maksulliseen liittymään tai käynti lähimmässä telia-kaupassa.
Ratkaistu! Siirry kohtaan Ratkaisu.
25-07-2017
10:44
Muokattu
25-07-2017
10:52
@Floydr0se kirjoitti:
Hei, kävin eilen Kajaanin kioskillanne kysymässä vaihtoa nanosimiin. Myyjä sanoi, että lähimmässä kaupassa onnistuu eli Kuopiossa tai Oulussa. Kai teiltä onnistuu kortin lähettäminen Kajaanin pisteeseen, että ei tarvi suotta lähteä ajelee satoja kilometrejä kortin takia? Myyjän mukaan vaihtoehdot olivat vaihtaa kk maksulliseen liittymään tai käynti lähimmässä telia-kaupassa.
Hyvää huomenta ja tervetuloa Telia Yhteisöön @Floydr0se!
R-kioski on toisaalta ohjaamassa oikeaan suuntaan, mutta poikkea ihmeessä kauppareisssulla lähimmällä Telia Kauppiaalla eli tässä tapauksessa Kajaanin K-citymarketissa ja ota samalla mukaasi prepaid-liittymän ostopakkaus, josta löytyy liittymän tarkemmat tiedot
Lisätiedot: https://www.telia.fi/asiakastuki/liittymat/prepaid/kaytto-ja-tilanteet-prepaid
Eiköhän näillä tiedoilla homma etene aika sutjakkaasti!
Lisätietoa aikaisempaa...
"Asiakas kertoo Easyn puhelinnumeron sekä vanhan sim-kortin PUK-koodin. Ja tuo PUK-koodi löytyy vanhan sim-kortin korttikehyksestä. Easy-liittymää kun ei rekisteröidä niinkuin postpaid -liittymiä niin näillä kahdella tiedolla varmistamme sen että emme vaihda kenen tahansa sim-korttia uuteen vaan se on juurikin hänen sim-korttinsa joka liikkeeseen astelee" (lähde 20.1.2015 yhteisöpäällikkö @TeroRe)
25-07-2017 10:46
äh, anteeksi harhaanjohtava vitsini 🙂 kioskilla tarkoitin juuri tuota citymarketin "kioskia" eli palvelupistettä! Ä
25-07-2017 11:05
En ole perehtynyt tuohon tarkemmin, koska ainakin palvelupisteellä onnistuu esim. laskutettavan puhelinliittymän SIM-kortin vaihtaminen. Laitoin tuosta viestiä eteenpäin, niin aika pian joku Telialainen vastailee kuluvan päivän aikana.
25-07-2017
11:11
Muokattu
25-07-2017
11:24
Tavallisen SIM-kortin voi käydä leikkaamassa jossakin pientä maksua vastaan (kaikissa paikoissa ei ole tätä mahdollisuutta) tai tee-se-itse työkalulla pienemmäksi, mutta se saattaa vahingoittaa SIM-korttia
25-07-2017 12:05
@Sekunti kirjoitti:Tavallisen SIM-kortin voi käydä leikkaamassa jossakin pientä maksua vastaan (kaikissa paikoissa ei ole tätä mahdollisuutta) tai tee-se-itse työkalulla pienemmäksi, mutta se saattaa vahingoittaa SIM-korttia
Näin mä oisin jo tehnytkin, mutta omassa microkortissani tuo itse siru on kookkaampi kuin itse nanokortti, joten sen leikkaaminen ei onnistu.
25-07-2017 12:22
Jos nyt aivan oikein muistan, ei tuo ole kuin metallista johdinpintaa, jonka leikkaaminen ei vahingoita itse sirua, joka on siellä aivan keskellä. Tietenkin täysin omalla vastuulla, en ole yllyttänyt leikkelemään korttia.
25-07-2017
14:00
Muokattu
25-07-2017
14:01
Morjensta @Floydr0se
Jos Prepaid-liittymä on rekisteröity, voidaan kortin vaihto tehdä meidän vikapalvelun kautta. Rekisteröinti tarkoittaa käytännössä sitä, että olet käynyt aiemmin tunnistautumassa Telia kaupassa ja tällöin käyttäjän tiedot on lisätty prepaid-liittymän tietoihin. Kortin vaihto onnistuu palvelupisteellä, jos heillä on vain prepaid-kortteja tiskin alla. Harmillinen tilanne, jos kortit olivat loppuneet pisteessä, jossa asioit.
Oliko puhetta siitä, milloin mahdollisesti saisivat prepaid-kortteja lisää palvelupisteelle?
25-07-2017 14:47
@SaJoonas kirjoitti:Morjensta @Floydr0se
Oliko puhetta siitä, milloin mahdollisesti saisivat prepaid-kortteja lisää palvelupisteelle?
Ei sanottu mitään etteikö kortteja olisi. Kuulemma palvelupisteellä ei voi prepaid kortteja vaihtaa nanoksi ja tämä vaihto onnistuisi vain teliakaupassa.
25-07-2017 15:19
Sitäpä minä siis tässä kysynkin, että voidaanko minulle lähettää nano-prepaid jostain muualta ja aktivoida se vasta sitten, kun olen sen noutanut?