Minulla on jo vuosia vanha prepaid-liittymä ja vaihdoin iPhone 4S:n Lumian 930:een. Pitäisi siis saada vaihdettua vanha prepaidsimmi (ladattuna lähes 100 €) nanosellaiseen.
Olen jo useasti jonotellut tuntitolkulla ja aivan sitten turhaan Jyväskylän Kauppakadun Soneran toimipisteessa "ei oota - eikä kiinnosta" -palvelua. Aika monen varttuneen ja pitkään jonottaneen asiakkaan kanssa tuli juteltua ja kaikki ihmettelivät, kun palvelua ei tässä Soineran toimipisteessä saa. Ei sitten millään: nuori blondityttö seisoo sivulla kaverionsa kanssa höpötellen, hiuskasvurajoitteinen syö eväitään ja juo energiajuomaansa, vanhemman naisen palveluvaste per asiakas on yli tunti ja parta-adhd-juppia ei työ kiinnosta pätkääkään.
Nyt alkaa jo vähän *******ttaa nämä kommentit: "ei onnistu, mut sä voit ottaa uuden liittymän; käy kysyyn viereisest tele-liikkeest; emmä kuule ala soitteleeleen jonku korti perään, käy kuule Midares jne...". Siis aivan käsittämättömän törkeätä kohtelua ja minun pitäisi vaihtaa SONERAN MYYJIEN ANTAMIEN OHJEIDEN MUKAAN uuteen numeroon ja heittää hukkaan lähes 100 €!
Nyt on niin, että ottakaa minuun yhteyttä simmin vaihdosta sopimiseen tai vien asian KULUTTAJARIITALAUTAKUNTAAN. Tähän mennessä aivan tarpeettomia/ylimääräisiä kustannuksia on jo kertynyt edestakas ajeluista ja odotteluista liki 60 €.
Odotan asian Soneran ratkaisevan simmin vaihdon torstaihin 22.1.2015 mennessä-. Muussa tapauksessa vien asian kuluttajariitalautakunnan ratkaistavaksi ja vaadin kaikki syntyneet ja syntyvät ylimääräiset kustannukset korvattaviksi täysimääräisesti.
Juoksupoikien ei kannatata viisastella, vaan koettakaa nyt *******e edes yrittää ratkaista tämä itase aiheuttamanne ja täysin turha nanosimmiongelma.
Edit Ramaria: Muokattu otsikkoa