Galaxy Watch Active 2 mobiiliyhteys -ongelma


Hei. Otsikonmukaisen kellon kanssa on ongelma: Galaxy Wearable äppi kyselee vaan QR-koodia mobiiliyhteyttä aktivoitaessa, eikä tarjoa mitään muuta. Näitä on yritetty: palvelunestot tsekattu littymästä, toinen (firman) SIM otettu poist -> bootti ja kello tehdasasetuksille. Kännykkä on Nokia 7.2. Kello on siis tämä: https://kauppa.telia.fi/kauppa/laitteet/tuote/Samsung-Galaxy-Watch-Active2-40mm-Alumin


4 kommenttia

Tervehdys @aloof_corpus ja tervetuloa Yhteisöön! 


 


Multi-Liittymän aktivoinnin tulisi tosiaan onnistua suoraa sovelluksesta, ilman QR-koodia. Tässä tilanteessa suosittelen tarkistamaan onko liittymässäsi tarvittavat ominaisuudet kelloon liittämiseksi. Lähetä maksuton tekstiviesti numeroon 15400 ja kirjoita viestiin "INFO KELLO". Saat paluuviestinä tiedon, onko liittymälläsi tuki älykellollesi. Jos saat kieltävän vastauksen, voidaan korjaavat toimenpiteet tehdä asiakaspalvelustamme

Moi ja kiitos vastauksesta. Viestin vastaus oli positiivinen eikä tuo edelleenkään onnistu. Ajoin kaikki Play Storen päivitykset vielä sisään ja käynnistin uudelleen. Nope.

 

Edit: vielä sellainen huomautus, että liittymää on just maanantaina päivitetty kelloa ajatellen. Merkitystä? Ei mitään hajua.

Tekemäsi liittymäpäivitys ei tulisi vaikuttaa millään tavallaa Multi-palvelun tilaamiseen. Joskus tulee vastaan tällaisia tilanteita jossa on "jokin bitti vinossa" niin sanotusti. Tällöin homma täytyy ottaa tarkempaan tutkintaan asiakaspalveluumme tai sen kautta häiriöpuolellemme. Asiakaspalvelumme saat näppärästi kiinni esimerkiksi chatin kautta.

Tämä ratkesi helpin kautta. Liittymään piti ilmeisesti tilata minun puolesta Multi-palvelu ja säätää jotain. Homma lähti QR-koodilla pelaamaan. Aika turhauttava kokemus, mutta kiitokset kaikille tuohon osallistuneille.

Vastaa