Yhteisö

Lueskele, kysy neuvoa, keskustele, opi uutta ja liity mukaan!
Jäseniä 63175
Kirjoituksia 172448

Galaxy Watch Active 2 mobiiliyhteys -ongelma



Highlighted
Uusi jäsen
Rekisteröitynyt: ‎09-06-2020
Kirjoituksia: 3
1/5

Galaxy Watch Active 2 mobiiliyhteys -ongelma

Hei. Otsikonmukaisen kellon kanssa on ongelma: Galaxy Wearable äppi kyselee vaan QR-koodia mobiiliyhteyttä aktivoitaessa, eikä tarjoa mitään muuta. Näitä on yritetty: palvelunestot tsekattu littymästä, toinen (firman) SIM otettu poist -> bootti ja kello tehdasasetuksille. Kännykkä on Nokia 7.2. Kello on siis tämä: https://kauppa.telia.fi/kauppa/laitteet/tuote/Samsung-Galaxy-Watch-Active2-40mm-Alumin

0 tykkäystä
4 vastausta
Highlighted
Moderaattori
Rekisteröitynyt: ‎21-11-2019
Kirjoituksia: 101
2/5

Vs: Galaxy Watch Active 2 mobiiliyhteys -ongelma

Tervehdys @aloof_corpus ja tervetuloa Yhteisöön! 

 

Multi-Liittymän aktivoinnin tulisi tosiaan onnistua suoraa sovelluksesta, ilman QR-koodia. Tässä tilanteessa suosittelen tarkistamaan onko liittymässäsi tarvittavat ominaisuudet kelloon liittämiseksi. Lähetä maksuton tekstiviesti numeroon 15400 ja kirjoita viestiin "INFO KELLO". Saat paluuviestinä tiedon, onko liittymälläsi tuki älykellollesi. Jos saat kieltävän vastauksen, voidaan korjaavat toimenpiteet tehdä asiakaspalvelustamme

Highlighted
Uusi jäsen
Rekisteröitynyt: ‎09-06-2020
Kirjoituksia: 3
3/5

Vs: Galaxy Watch Active 2 mobiiliyhteys -ongelma

Moi ja kiitos vastauksesta. Viestin vastaus oli positiivinen eikä tuo edelleenkään onnistu. Ajoin kaikki Play Storen päivitykset vielä sisään ja käynnistin uudelleen. Nope.

 

Edit: vielä sellainen huomautus, että liittymää on just maanantaina päivitetty kelloa ajatellen. Merkitystä? Ei mitään hajua.

0 tykkäystä
Highlighted
Moderaattori
Rekisteröitynyt: ‎21-11-2019
Kirjoituksia: 101
4/5

Vs: Galaxy Watch Active 2 mobiiliyhteys -ongelma

Tekemäsi liittymäpäivitys ei tulisi vaikuttaa millään tavallaa Multi-palvelun tilaamiseen. Joskus tulee vastaan tällaisia tilanteita jossa on "jokin bitti vinossa" niin sanotusti. Tällöin homma täytyy ottaa tarkempaan tutkintaan asiakaspalveluumme tai sen kautta häiriöpuolellemme. Asiakaspalvelumme saat näppärästi kiinni esimerkiksi chatin kautta.

0 tykkäystä
Highlighted
Uusi jäsen
Rekisteröitynyt: ‎09-06-2020
Kirjoituksia: 3
5/5

Vs: Galaxy Watch Active 2 mobiiliyhteys -ongelma

Tämä ratkesi helpin kautta. Liittymään piti ilmeisesti tilata minun puolesta Multi-palvelu ja säätää jotain. Homma lähti QR-koodilla pelaamaan. Aika turhauttava kokemus, mutta kiitokset kaikille tuohon osallistuneille.

0 tykkäystä