peruuta
Näytä tulokset kohteelle 
Hae sen sijaan kohdetta 
Tarkoititko: 
58068 Jäsentä
161722 Kirjoitusta

Telia yhteisö on nyt myös laiteyhteisö

Lue lisää
Yhteistyössä OnePlus

Häiriöilmoitukseen ei vastata?



Uusi jäsen
Rekisteröitynyt: ‎15-12-2016
Kirjoituksia: 1
1/4

Häiriöilmoitukseen ei vastata?

Tilaamani 50 megainen mobiilidatayhteys alkoi muutaman kuukauden lupaavan alun jälkeen matelemaan muutamassa megassa per sekunti. Tein 3.12. häiriöilmoituksen, johon luvattiin vastata kahdessa arkipäivässä.

 

Nyt 15.12. ei asiasta ole kuulunut mitään, toki ilmoitettiin että epätoimivan liittymän hintaa korotetaan noin 10%.

 

Mistä pääsen käsiksi tuohon häiriöilmoitukseen, näenkö jostain onko sille koskaan tehty mitään? Huomenna 16.12. pitäisi tehdä päätöksiä jatkon suhteen.

3 vastausta
Ex-telialainen
Ex-telialainen
Rekisteröitynyt: ‎23-03-2016
Kirjoituksia: 59
2/4

Vs: Häiriöilmoitukseen ei vastata?

Moikka! Ensi alkuun pahoittelut vastauksen viivästymisestä. Normaalisti meiltä päin ollaan yhteydessä juuri tuon kahden arkipäivän sisällä, mutta nyt en osaa sanoa mitä on päässyt käymään.

 

Voidaan tätä kautta katsoa asiaa osoitteen perusteella, mutta tarkempaa tutkintaa varten olisi hyvä muodostaa puheyhteys, jotta voidaan suorittaa tarvittavat tunnistautumiset ja katsoa asiaa liittymäpuolelta. Jos siis annat vielä numeron, niin olemme sinuun yhteydessä tai voit soittaa meidän vikapalveluumme numerolla 020690101 (ma-pe 8-20, la 9-16.30). Vikapalvelussamme on tällä hetkellä ruuhkaa, mutta pyrimme hoitamaan asian mahdollisimman pian.

Uusi jäsen
Rekisteröitynyt: ‎09-07-2019
Kirjoituksia: 1
3/4

Vs: Häiriöilmoitukseen ei vastata?

Ei ole tännekkään vastailtu vaikka sellainen viesti tuli. Mennään mokkulalla joka normaalisti antaa 40-80 mbps ja nyt 2-4mbps luokkaa. Loistavaa kerta kaikkiaan! 

0 tykkäystä
Asiantuntija
Asiantuntija
Rekisteröitynyt: ‎08-04-2019
Kirjoituksia: 159
4/4

Vs: Häiriöilmoitukseen ei vastata?

Hei @JJperuskaura ja tervetuloa Telia Yhteisöön!

 

Toivottavasti alkuperäinen käsitteljä ottaa pian yhteyttä. 

 

Onko mokkula minkä merkkinen ja mallinen? Oletko kokeillut palauttaa sille jo tehdasasetukset? Toisella Telian liittymällä, esim. puhelinliittymällä on hyvä testata nopeus, jos mahdollista. Katsothan myös, ettei alueella ole tiedossa olevaa häiriötä.

Tekniikasta aina mielenkiinnolla keskusteleva. Päivitän myös meidän asiakastukisivustoa osana asiantuntija tiimiämme. Kerrothan tarvittaessa palautetta sivuston ohjeista.