Telia Yhteisö
peruuta
Näytä tulokset kohteelle 
Hae sen sijaan kohdetta 
Tarkoititko: 
IlariJR
Ex-telialainen
Ex-telialainen
  • 485 custom-general.kudos
  • 955 custom-general.replies
  • 126 custom-general.solutions

Häiriötiedotteet-palvelu julkaistu - Nyt saat tietoa haluamiesi osoitteiden vikatilanteista

Hyviä uutisia! Toimme Omille Sivuille uuden Häiriötiedotteet-palvelun, jonka avulla saat tietoa matkapuhelinverkon toiminnasta haluamissasi osoitteissa. Palvelun kautta voit ilmoittaa meille osoitteet joista olet kiinnostunut ja määrittää tiedotteiden vastaanottajat sekä aikarajoitukset. Näiden tietojen perusteella lähetämme sinulle häiriötiedotteita, jos osoitetta palvelevalla tukiasemalla on vikatilanne päällä ja kuuluvuus tämän myötä heikentynyt.

Toimi siis näin:

 

  1. Kirjaudu osoitteessa www.telia.fi
  2. Klikkaa sivun oikeasta ylänurkasta nimeäsi
  3. Valitse Omat tietoni ja asetukset -> Häiriötiedoteasetukset
  4. Klikkaa Lisää uusi ja täytä tarvittavat tiedot


Otamme mielellään vastaan kysymyksiä, palautteita ja kehitysideoita palvelun suhteen. Kommentoi siis tähän alle, kiitos jo etukäteen 🙂

23 vastausta
irritus
Konkari
  • 514 custom-general.kudos
  • 880 custom-general.replies
  • 79 custom-general.solutions

Virheilmoitus voit lisätä korkeintaan yhden osoitteen matkapuhelinliittymääsi kohden tulee jo ennen kuin tiedotteiden vastaanottajat kenttiin pääsee käsiksi syöttämään nimiä.

 

Vai tarkoititko @tilasto, että kirjaudu toisilla Telia-tunnuksilla sisään? Eipä ole kuin yhdet Telia-tunnukset enkä nyt keksi, miten niitä edes voisi olla useampia samalla henkilöllä.

tilasto
Kunniajäsen
  • 1083 custom-general.kudos
  • 1363 custom-general.replies
  • 101 custom-general.solutions


@irritus@  kirjoitti:

Virheilmoitus voit lisätä korkeintaan yhden osoitteen matkapuhelinliittymääsi kohden tulee jo ennen kuin tiedotteiden vastaanottajat kenttiin pääsee käsiksi syöttämään nimiä.

 

Vai tarkoititko @tilasto, että kirjaudu toisilla Telia-tunnuksilla sisään? Eipä ole kuin yhdet Telia-tunnukset enkä nyt keksi, miten niitä edes voisi olla useampia samalla henkilöllä.


Ainakin kuvan mukaisesti itselläni on eri osoitteille laitettu tiedotteet samalle liittymälle tällä hetkellä, tiedotteet tulee sekä sms että sähköpostilla. Olikohan nyt samasta asiasta kyse.. 

 

hairiotied.png

 

 

 

 

eth1.fi

Kaikki oikeudet pidätetään
All rights reserved

IlariJR
Ex-telialainen
Ex-telialainen
  • 485 custom-general.kudos
  • 955 custom-general.replies
  • 126 custom-general.solutions

Tämä menee siis asiakkaan omistuksessa olevien mobiililiittymien mukaan. Jos sulla on esimerkiksi viisi mobiililiittymää, niin voit tilata tiedotteet viidestä osoitteesta. Yksi liittymä = yksi tiedote ja niin edelleen.

irritus
Konkari
  • 514 custom-general.kudos
  • 880 custom-general.replies
  • 79 custom-general.solutions


@tilasto@  kirjoitti:

Olikohan nyt samasta asiasta kyse..


Kyllä, juuri tämä sama ruutu:

 

voitlisatakorkeintaan.png

IlariJR
Ex-telialainen
Ex-telialainen
  • 485 custom-general.kudos
  • 955 custom-general.replies
  • 126 custom-general.solutions


@tilasto@  kirjoitti:

Vaikutti oikein mielenkiintoiselta palvelulta, kävinkin eilen lisäämässä osoitteet joissa useimmiten liikun.  🙂 Puhelinnumero tuli syöttää kansainvälisessa muodossa, siitä ei kuitenkaan ollut mainintaa. Hyvä että tiedotteet saa valita joko sms tai maililla.


Nyt sieltä löytyy +358 esitäytettynä puhelinnumero-kentästä 🙂 Infotekstiä on myös hieman muokattu ja lisätty linkki tänne Yhteisöön.

KALKKUT
Vakiokalustoa
  • 35 custom-general.kudos
  • 97 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

ihan sama mitää ei korjata eikä vastata kysymyksii tota oma tallennusa korjattu kk eikä mitää tapahdu kyllä on outoo toimintaa 

PasiS
Konkari ☆
  • 492 custom-general.kudos
  • 1234 custom-general.replies
  • 60 custom-general.solutions

Kolme kertaa tullut häiriötiedote, kahdesta eri osoitteesta, arvioitu korjauksen valmistumisaika on joka kerta ollut reilun kahden viikon päästä, mutta todellinen valmistumisaika on ollut joka kerta alle 20 minuuttia häiriön alkamisesta. Ilmeisesti joku automatiikka antaa ton arvion aina yhtä kauas, riippumatta mitenkään vian laadusta.

Pekka_Koo
Telialainen
Telialainen
  • 126 custom-general.kudos
  • 531 custom-general.replies
  • 50 custom-general.solutions

@PasiS, hyvä että kahta viikkoa ei kuitenkaan ole tarvinut odotella 🙂 Mutta, laitan palautteesi eteenpäin, että arvio saataisiin realistisemmaksi.

Viestistä saa tykätä, jos se on hyvä, ja merkata ratkaisuksi, jos auttoi ongelmassasi. 🙂 Telia.fi -sivulla hallinnoit liittymiäsi ja palveluitasi milloin tahansa. Chat-yhteys asiakaspalveluumme 24/7

Freiherr
Uusi keskustelija
  • 4 custom-general.kudos
  • 9 custom-general.replies
  • 1 custom-general.solutions

Ohjeesta puuttuu olennainen osa kirjautumisen jälkeen:

  1. Kirjaudu osoitteessa www.telia.fi
  2. Valitse Omat tietoni ja asetukset -> Häiriötiedoteasetukset
  3. Klikkaa Lisää uusi ja täytä tarvittavat tiedot

Valitse valikkojen valinta klikkaamalla käyttäjänimeäsi kirjautumisen jälkeen. Vasta sitten on näkyvissä "Omat sivut ja asetukset"

 

SannaMKoo
Moderaattori
Moderaattori
  • 367 custom-general.kudos
  • 576 custom-general.replies
  • 73 custom-general.solutions


Valitse valikkojen valinta klikkaamalla käyttäjänimeäsi kirjautumisen jälkeen. Vasta sitten on näkyvissä "Omat sivut ja asetukset"

 


Kiitos tarkkaavaisuudesta ja korjauksesta @Freiherr, lisään sen tuohon aloitukseen Hymiö Onnellinen