Hienoa, kun tulit Yhteisöön. Täältä löydät valtavasti keskusteluita, blogeja ja ratkaisuja. Voit keskustella yhdessä muiden samanhenkisten jäsenten sekä ajoittain myös työntekijöidemme kanssa. Kokosimme sinulle kolme vinkkiä jotta pääset nopeasti kartalle siitä, mistä Yhteisössä on kyse.
Etsi tietoa, selaa keskusteluita ja lue blogeja. Joku toinen on saattanut jo painia saman ongelman kanssa ja saada siihen ratkaisun. Jos et löydä etsimääsi, aloita uusi keskustelu ja kysy neuvoa osaavilta jäseniltämme.
HAKUUNYhteisössämme jäsenet neuvovat toisiaan ja keskustelevat keskenään. Törmäät nopeasti myös VIP-jäseniimme. He kaikki ovat tavallisia asiakkaita kuten sinäkin.
TUTUSTUOsallistu keskusteluihin, skaboihin ja pilotteihin. Kerro kokemuksistasi, ratko muiden ongelmia. Samalla keräät arvomerkkejä ja etenet Yhteisössä pidemmälle. Sinulla on mahdollisuus päästä jopa VIP-jäseneksi.
LUE LISÄÄ05-07-2018 12:14 — muokattu 05-07-2018 12:16
Virheilmoitus voit lisätä korkeintaan yhden osoitteen matkapuhelinliittymääsi kohden tulee jo ennen kuin tiedotteiden vastaanottajat kenttiin pääsee käsiksi syöttämään nimiä.
Vai tarkoititko @tilasto, että kirjaudu toisilla Telia-tunnuksilla sisään? Eipä ole kuin yhdet Telia-tunnukset enkä nyt keksi, miten niitä edes voisi olla useampia samalla henkilöllä.
05-07-2018 12:29
@irritus@ kirjoitti:
Virheilmoitus voit lisätä korkeintaan yhden osoitteen matkapuhelinliittymääsi kohden tulee jo ennen kuin tiedotteiden vastaanottajat kenttiin pääsee käsiksi syöttämään nimiä.
Vai tarkoititko @tilasto, että kirjaudu toisilla Telia-tunnuksilla sisään? Eipä ole kuin yhdet Telia-tunnukset enkä nyt keksi, miten niitä edes voisi olla useampia samalla henkilöllä.
Ainakin kuvan mukaisesti itselläni on eri osoitteille laitettu tiedotteet samalle liittymälle tällä hetkellä, tiedotteet tulee sekä sms että sähköpostilla. Olikohan nyt samasta asiasta kyse..
05-07-2018 13:17
05-07-2018 14:08
06-07-2018 11:03
@tilasto@ kirjoitti:
Vaikutti oikein mielenkiintoiselta palvelulta, kävinkin eilen lisäämässä osoitteet joissa useimmiten liikun.
Puhelinnumero tuli syöttää kansainvälisessa muodossa, siitä ei kuitenkaan ollut mainintaa. Hyvä että tiedotteet saa valita joko sms tai maililla.
Nyt sieltä löytyy +358 esitäytettynä puhelinnumero-kentästä Infotekstiä on myös hieman muokattu ja lisätty linkki tänne Yhteisöön.
28-07-2018 07:38
ihan sama mitää ei korjata eikä vastata kysymyksii tota oma tallennusa korjattu kk eikä mitää tapahdu kyllä on outoo toimintaa
19-08-2018 12:42
Kolme kertaa tullut häiriötiedote, kahdesta eri osoitteesta, arvioitu korjauksen valmistumisaika on joka kerta ollut reilun kahden viikon päästä, mutta todellinen valmistumisaika on ollut joka kerta alle 20 minuuttia häiriön alkamisesta. Ilmeisesti joku automatiikka antaa ton arvion aina yhtä kauas, riippumatta mitenkään vian laadusta.
20-08-2018 17:14
@PasiS, hyvä että kahta viikkoa ei kuitenkaan ole tarvinut odotella Mutta, laitan palautteesi eteenpäin, että arvio saataisiin realistisemmaksi.
Viestistä saa tykätä, jos se on hyvä, ja merkata ratkaisuksi, jos auttoi ongelmassasi. Telia.fi -sivulla hallinnoit liittymiäsi ja palveluitasi milloin tahansa. Chat-yhteys asiakaspalveluumme 24/7
04-11-2018 10:14
Ohjeesta puuttuu olennainen osa kirjautumisen jälkeen:
Valitse valikkojen valinta klikkaamalla käyttäjänimeäsi kirjautumisen jälkeen. Vasta sitten on näkyvissä "Omat sivut ja asetukset"
04-11-2018 12:45
Valitse valikkojen valinta klikkaamalla käyttäjänimeäsi kirjautumisen jälkeen. Vasta sitten on näkyvissä "Omat sivut ja asetukset"
Kiitos tarkkaavaisuudesta ja korjauksesta @Freiherr, lisään sen tuohon aloitukseen
Haluatko lisätä keskusteluun jotain, tai kysyä lisää? Kirjaudu sisään tai liity jäseneksi osallistuaksesi keskusteluun. Löydät linkit sivun yläreunasta.