Hienoa, kun tulit Yhteisöön. Täältä löydät valtavasti keskusteluita, blogeja ja ratkaisuja. Voit keskustella yhdessä muiden samanhenkisten jäsenten sekä ajoittain myös työntekijöidemme kanssa. Kokosimme sinulle kolme vinkkiä jotta pääset nopeasti kartalle siitä, mistä Yhteisössä on kyse.
Etsi tietoa, selaa keskusteluita ja lue blogeja. Joku toinen on saattanut jo painia saman ongelman kanssa ja saada siihen ratkaisun. Jos et löydä etsimääsi, aloita uusi keskustelu ja kysy neuvoa osaavilta jäseniltämme.
HAKUUNYhteisössämme jäsenet neuvovat toisiaan ja keskustelevat keskenään. Törmäät nopeasti myös VIP-jäseniimme. He kaikki ovat tavallisia asiakkaita kuten sinäkin.
TUTUSTUOsallistu keskusteluihin, skaboihin ja pilotteihin. Kerro kokemuksistasi, ratko muiden ongelmia. Samalla keräät arvomerkkejä ja etenet Yhteisössä pidemmälle. Sinulla on mahdollisuus päästä jopa VIP-jäseneksi.
LUE LISÄÄ02-12-2018 21:04 — muokattu 02-12-2018 21:07
Hieno ominaisuus!
Kävin testaamassa omiltasivuilta henkilökohtaisilla tunnuksilla ja ainakin sieltä mahdollista osoitteita lisätä.
Testailin myös aspan näkökulmasta mutta sieltä palvelu väittää olevan pois käytöstä. Ominaisuus/Vika?
03-02-2019 09:37
@irritus kirjoitti:Virheilmoitus voit lisätä korkeintaan yhden osoitteen matkapuhelinliittymääsi kohden tulee jo ennen kuin tiedotteiden vastaanottajat kenttiin pääsee käsiksi syöttämään nimiä.
Vai tarkoititko @tilasto, että kirjaudu toisilla Telia-tunnuksilla sisään? Eipä ole kuin yhdet Telia-tunnukset enkä nyt keksi, miten niitä edes voisi olla useampia samalla henkilöllä.
mitähän tuo häiriötiedoteasetuksissa säädettävä "muuttuja" aikarajoitus tarkoittaa(24h tai ajanjakso).Sähköpostiin on nyt "kilahtanut" koko aamuyön n. tunnin välein vikatiedotetta jossa kerrotaan vian ilmenemisestä(haluttu osoite) ja korjauksesta mutta tietoa esim. sen syystä ei.Linkki suoraan esim. vikakartalle(osa laajempaa vikaa,status) olisi selventävä.
03-02-2019 13:28 — muokattu 03-02-2019 13:29
@Karkath kirjoitti:mitähän tuo häiriötiedoteasetuksissa säädettävä "muuttuja" aikarajoitus tarkoittaa(24h tai ajanjakso).Sähköpostiin on nyt "kilahtanut" koko aamuyön n. tunnin välein vikatiedotetta jossa kerrotaan vian ilmenemisestä(haluttu osoite) ja korjauksesta mutta tietoa esim. sen syystä ei.Linkki suoraan esim. vikakartalle(osa laajempaa vikaa,status) olisi selventävä.
Ajanjaksolla voit määrittää tietyn ajan milloin haluat näitä tiedotteita vastaanottaa esim. Tekstareita ei kaikki halua vastaanottaa 24h vaan vaikka klo 8 - 22 välisenä aikana. Valinnan voi tehdä joko SMS tai Sähköpostille, kummin nyt itse haluaa. Jos 24h valinta on käytössä, tulee valitun kanavan (SMS tai @) kautta tiedotteet sitä mukaa kun tilanne elää.
Sisällön osalta otetaan tästä ehdotuksestasi koppia ja katsotaan miten sitä saisi lisäinfona mukana kulkemaan.
Haluatko lisätä keskusteluun jotain, tai kysyä lisää? Kirjaudu sisään tai liity jäseneksi osallistuaksesi keskusteluun. Löydät linkit sivun yläreunasta.