Heikko alku

  • 29 April 2017
  • 2 kommenttia
  • 2 katselukertaa

Aika heikosti alkoi Soneran muuttaminen Teliaksi.

 

Aiemmin minulla oli tietoturva, josta maksan edelleenkin kuukausimaksua, mutta nyt Telia ilmoittaa että minulla ei ole tietoturvaa, joten Telia ei ole vastuussa sen vioista. (Samaan aikaan katson pöydälläni uusinta tietoturvalaskua 🙂.

 

No sitten lisäksi olen valtuuttanut toisen henkilön hoitamaan asiakkuuttani, koska se on niin monimutkaiseksi tehty. Myös tämä valtuutus on kadonnut heidän järjestelmästään.

 

Tietoturvan kannalta on erittäin ERITTÄIN huolestuttavaa että tällaiset tiedot katoavat. Ja kaikesta päätellen ne voivat päätyä rikolliseen käyttöön. Sotut ja kaikki.. ihme touhua.

 

No sitten itse asiakaspalvelutilanteeseen: Jos minulla on (tai siis tässä tapauksessa olisi kun Telia on asiakkuuteni kadottanut) tilattu (ja kaiken lisäksi maksullinen) palvelu Telialta ja se ei toimi, niin Telia on sitä mieltä että asiakkaan pitää maksaa n 120 euroa siitä että he korjaavat vian. Asiakaspalveluhenkilön (taisi olla Olli) mukaan Telia maksattaa aina, AINA, tällaiset virheet asiakkaalla. Ihanko totta??? Telia ansaitsee toiminnastaan yrmiön :(


2 kommenttia

Heh, tässähän on alla linkki suoraan somejulkaisuihin.. :)

Moikka @kepuhaisee ja tervetuloa Yhteisöön! 

Voisiko olla mahdollista että tuo tietoturva on esimerkiksi jonkin toisen henkilön nimissä, mikäli sitä ei sinun tiedoista löydy? 

Minkälainen ongelma sinulla on tilaamasi palvelun kanssa, ja mikä palvelu tässä on kyseessä? 
Mikäli esimerkiksi nettiyhteydessä on ongelma, joka johtuu esimerkiksi meidän verkosta, ei tietenkään asiakasta tämän korjaamisesta laskuteta. Mikäli tälläisessä skenaariossa lähetetään asentaja paikalle, joka toteaa että vika on vaikkapa asiakkaan laitteissa, tällöin asentajakäynnistä veloitetaan maksu. 

Vastaa