Hidas mobiilinetti

  • 19 November 2016
  • 2 kommenttia
  • 3 katselukertaa

Olen xx xx xx
Henkilötunnus xx xx xx
Teidän asikas .minulla hawei sim-kortti 4G kotona toimi tosi hidasti.. ( se rajoitmaton )
Pystyko korjaus sitä ? Pitä ilmoitaan tämän jatkuu huonosti kauan 2 kk
Pako nopeta sornera palvelu kun ei saada paremmin
Otta minun yhteyttä madolista piän !
Soitaan vika ilmoitus kalista noin 3€ / minusttia
Yrittä ilmoitaan tässä
Kiitos


 


Edit Tero: poistettu henkilötietoja ja muokattu otsikkoa


2 kommenttia

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +22

Morjesta Dobichngoc ja tervetuloa Klaaniin :)


 


Muokkasin viestiäsi ja poistin sieltä henkilötietoja, niitä ei ole hyvä jakaa julkisessa netissä. Klaanissa meillä ei ole varsinaista asiakaspalvelua joten joudun pyytämään että teet vikailmoituksen esimerkiksi Omilla Sivuilla. Tai soittaen, vikapalveluun soitto ei maksa 3eur minuutti vaan ihan normaalin matkapuhelumaksun verran minuutilta (riippuen liittymästäsi, yleensä reilusti alle 10snt/min) https://www.sonera.fi/asiakastuki/Ota-yhteytta


 


Täällä voimme antaa yleisiä vinkkejä joten kerrotko tarkemmin millaisia ongelmia sinulla netin kanssa on ja mitä olet tehnyt/testaillut tähän mennessä?

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +20

Hei Dobichngoc ja tervetuloa Klaaniin!


 


Voit ottaa yhteyttä asiakaspalveluun myös Facebookin, twitterin kautta tai jättää Yhteydenottopyynnön : https://www4.sonera.fi/palvelu/lomake/yhteydenotto?&path=2/1


Silloin ei tarvitse maksaa yhteydenotosta ja Soneralta otetaan sinuun yhteyttä.

Vastaa