Julkinen alue
Telia Yhteisö
peruuta
Näytä tulokset kohteelle 
Hae sen sijaan kohdetta 
Tarkoititko: 
val123
Uusi keskustelija
  • 3 custom-general.kudos
  • 6 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Huawei 4g router B315s-22 Netti katkeilee 3-5 kertaa päivässä

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

Huawein 4g router B315s-22 pätkii n.3-5 kertaa päivässä, pätkäisy kestää n.10s-10min
Ruoter on sijoitettu mahdollisimman lähelle ikkunaa ja yhteys tietokoneeseen on nettikaapelilla
Alueeni on Joensuun keskusta ja liittymäni on Kodin netti L 100mb.

Netin katkeamisen yhteydessä IP-osoite vaihtuu? Ainakin kirjautumiset jotka ovat whitelistattu tietyille IP-osoitteille pitää käydä vahvistamassa uudestaan aina katkeamisen jälkeen.
Internet yhteys palaa itsestään takaisin.

Aikaisemmalla kiinteällä nettiyhteydellä netti ei katkennut kertaakaan, joten voidaan olettaa ettei nettikaapelissa ole vikaa?

Ruoter on päivitetty uusimpaan versioon ruoterin sisäisellä sivulla, ja valittu ainoaksi yhteymuodoksi 4G joka vähensi pätkäisyjen määrää n.10stä nykyiseen.


2 vastausta
EsaPi
Ex-telialainen
Ex-telialainen
  • 32 custom-general.kudos
  • 59 custom-general.replies
  • 9 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

Kiitos viestistäsi ja tervetuloa Klaaniin! 🙂

 

Joensuun keskusta-alueella käytetään kahta eri 4G -taajuutta, joten jos verkkotekniikan valinta vähenti pätkäisyjen määrää, niin suosittelen testaamaan vielä taajuuslukitusta, joka tuolla laitteella onnistuu. Se tehdään samasta paikkaa, kuin tuo 4G-lukitus, mutta voisit kokeilla vielä Vain FDD800- ja Vain FDD1800 -valintoja.

 

Jos kumpikin taajuuksista pätkii ja käytät yhteyttä Wi-Fi:llä, niin kannattaa vielä kokeilla, että tapahtuuko samaa jos yhteys on muodostettu verkkokaapelilla.

val123
Uusi keskustelija
  • 3 custom-general.kudos
  • 6 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

Hei, alkoi taas pätkimään ilmeisesti pätkii kun pelaan tai katson netflixiä elikkä se on siis kait jotenkin kytköksissä kaistan käyttöön?
Ei tuolla näkynyt ainakaan mitään taajuuslukitusjuttuja. Ja laatikko sanoo olevansa päivitetty eikä päivitä vaikka kuinka yrittää.

tässä näkyy mitä minulle näkyy kun yritän päivittää ja minun modeemin versio numero.tässä näkyy mitä minulle näkyy kun yritän päivittää ja minun modeemin versio numero.