Huawei B525s-65a ja vanha firmware

  • 4 May 2022
  • 1 kommentti
  • 599 katselukertaa

  • Savumerkittäjä
  • 0 kommenttia

Minulla on Telian softalla oleva Huawei B525s-65a, jossa näyttää olevan aika vanha firmware. ks alla.

Uutta ei siis löydy Päivitys-nappulalla. Voinko saada jostakin paikallisen päivityksen tiedoston? Tällä hetkellä laitteessa on Elisan SIM, mutta Telian SIMmilläkin kokeiltu eikä päivitystä löydy. Olen resetoinut laitteen sekä menusta että reset-nappulalla laitteen takaa, ei auta sekään.

 

Software version: 11.170.61.00.07

Web UI version: 

21.100.34.00.03

1 kommentti

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +14

@Haa5t  kirjoitti:

Minulla on Telian softalla oleva Huawei B525s-65a, jossa näyttää olevan aika vanha firmware. ks alla.


Uutta ei siis löydy Päivitys-nappulalla. Voinko saada jostakin paikallisen päivityksen tiedoston? Tällä hetkellä laitteessa on Elisan SIM, mutta Telian SIMmilläkin kokeiltu eikä päivitystä löydy. Olen resetoinut laitteen sekä menusta että reset-nappulalla laitteen takaa, ei auta sekään.


 











Software version:  11.170.61.00.07

Web UI version: 


21.100.34.00.03



Siltä vaikuttaa että tuo on silloin viimeisin ohjelmistoversio mikä laitteelle on tarjolla. Mikäli laite ei meidän verkkossa ollessa löydä resetoinninkaan jälkeen tuoreempaa versiota ladattavaksi niin päivitystä ei tuolloin ole tarjolla 😕>

Vastaa