Moi @FrankDrebin ja tervetuloa Telia Yhteisöön. Mukavaa kun päätit kirjoittaa tänne. Löydät varmasti lisää mielenkiintoista luettavaa meidän muiltakin yhteisön jäseniltä.
4G verkkoamme päivitetään jatkuvasti ja se vaatii myös ohjelmistopäivityksen laitepuolelta, jos ne eivät tue vielä verkon päivitystä. Latasitko tikun päivityksen meidän kautta vai suoraan valmistajalta?
Nettitikut ovat itsessään jo vanhenevaa tekniikkaa, eikä kaikki käyttöjärjestelmät enään tue USB:n kautta toimivaa nettitikkua, mutta tässä kyse on vain 4G yhteydestä joten uskoisin oikea päivityksen auttavan. Emme ole kyseistä mallia sulkenut pois verkosta.
Mobiilipuolen modeemeista meillä ei ole erikseen listattuna laitteita, mitkä olisi verkosta tiputettu pois, mutta päivitystä vaativat laitteet on kirjattu.
Jos tuo tikku on päivitetty meidän ohjelmistopäivityksellä eikä siltikään toimi 4G verkossa, niin siitä on tärkeää tehdä häiriöilmoitus omilta sivuilta tai jutella chatissamme. Voit myös varata meiltä soittoajan, jos haluat puhelimessa keskustella asiasta.
Meiltä löytyy Huawein B525, missä on 4x RJ-45 portteja ja muokattavuutta löytyy mm. DHCP:n asetukset. Toivottavasti vastauksestani oli apua ja kysy toki tarvittaessa lisää.