Huawei E5577T kokemuksia

  • 24 January 2016
  • 2 kommenttia
  • 2 katselukertaa

Olisi kiva kuulla käyttäjien todellisia kokemuksia Huawei E5577T laitteesta. operaattorin verkkoon ei tarvitse ottaa kantaa vaan haluaisin kuulla nyt kokemuksia itse laitteesta. WLAN kantavuus, Sisäkuuluvuus, vakaus, takkuaako tai jumittaako pitkään käytettäessä? 


2 kommenttia

Käyttäjätaso 5
Kunniamerkki +11

Paha mennä sanomaan laitteen hyvyydestä mitään, kun oma kesti suunnilleen 20 tuntia ja sen jälkeen meni mykäksi. Nyt laite huollossa ja tulee takaisin kun tulee.

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +20

@Reickhard95 kirjoitti:

Olisi kiva kuulla käyttäjien todellisia kokemuksia Huawei E5577T laitteesta. operaattorin verkkoon ei tarvitse ottaa kantaa vaan haluaisin kuulla nyt kokemuksia itse laitteesta. WLAN kantavuus, Sisäkuuluvuus, vakaus, takkuaako tai jumittaako pitkään käytettäessä? 




Moi! Millaiseen käyttöön laitetta harkitset? Minulla ei ole kokemusta tuosta mallista, mutta minulla on käytössä vanhempi Huawei E5776, jota en voi suositella kuin satunnaiseen käyttöön. Yleisesti akulliset mobiilireitittimet ovat enemmän matkakäyttöön ja muuhun ei niin rankkaan kättöön. Ainakin minulla tuo e5776 on oikein rankassa käytössä ylikuumentunut useamman kerran (4G huono kenttä+laturi kiinni+wifijako). Nykyluureillakin voi luoda Wifi-tukarin, mutta mobiilireitittimellä välttyy kännykän akun kulumisesta, kun asiaa hoitaa eri laite.


 


Kiinteämpään asennukseen (esim. kodin ainoa nettiyhteys) ja kovaan käyttöön ovat esim. Huawei B315 ja E5186S -laitteet kannattavampia. Nämä ovat kuin mitä tahansa reitittimiä, joissa on SIM-korttipaikka. Akkua ei ole, joten virta on saatava pistorasiasta tai jos meinaa reissussa käyttää, niin autosta invertterin kautta.


 


Muillakin valmistajilla, kuten D-link, Asus ja Zyxel on myös mobiililaajakaistareitittimiä, myös akullisia. Niitä myyvät esim. Verkkokauppa, Jimms ja Multitronic. Huaweitä pääasiassa myyvät operaattorit.

Vastaa