Huawei E5776 -ongelma

  • 6 August 2015
  • 3 kommenttia
  • 4 katselukertaa

Moi!

 

Minulla on nyt vajaa puolitoista vuotta ollut Huawei E5776 Liikkuva netti Tren keskustassa. Tähän asti se on toiminut ihan ok. Pätkäisee silloin tällöin, mutta ei se ole elämääni kaatanut. Nyt muutaman viikon yhteys on ollut todella huono koko ajan ja netti pätkii jatkuvasti. En käytä nettiä juuri muuhun kuin perus surffaamiseen, mutta nyt netti ei jaksa edes puskuroida youtube-videoita. Samat ongelmat koskevat nettiyhteyttä sekä läppärissä että kännykkää käyttäessä.

 

Mikä avuksi?


3 kommenttia

Mokkula tuli taas hommattua,mutta ei toimi tietokoneessa ollenkaan.Nyt ei voi kuin maksaa p...a 2vuotta?

Olen taistellut itse 1½ vuotta about tässä huawei E5776 laitteen kanssa, niin katkeilusta kuin netin hitaudesta. Ei sonera auta tässä millään tapaa, sanovat vaan että tehkää vikailmoitusta (joita olen tehnyt ja koskaa ei ole mitään apua saanut). Suosittelen maksamaan p*skan pois ja hankkimaan toisen laitteen / toiselta tarjoajalta.

Itse asun siis lahden keskustassa ja tolppa on n. 500 metrin päässä ja silti ongelmia.

Pätkimisongelmiin kannattaa ensin testata verkon lukintaa haluttuun verkkoon 4G tai 3G. Täältä löytyy ohjeita eri laitteille. 

 

Jos pätkiminen sittenkin jatkuu niin kannattaa rajata vikaa verkon ja laitteen välillä joko niin että testaat laitetta toisessa osoitteessa (seuraako ongelma perässä), tai sim-kortti toiseen laitteeseen. Tai jos taloudessa on Soneran puhelinliittymiä niin pätkiikö niissä nettiyhteys. Jos vika jääpi laitteelle niin sitten laite takuuhuoltoon Sonera Kaupan kautta. Jos taas verkkoon niin 3-5 kpl katkeiluaikoja ylös ja vikailmoitus Omien Sivujen kautta.

 

Semirotta, harmi että koet ettet ole meiltä apua saanut, mutta kun vika jää laitteeseen niin laitteen korjauksesta/vaihdosta vastaa laitevalmistajan valtuuttama takuuhuolto. Hitailu voi johtua tukiasemaan tulleesta viasta, tai kuuluvuudesta taikka laitteongelmassta. Syitä on erilaisia, mutta aina kannattaa lähteä selvittämään asiaa meidän kanssa, ja aina parhaamme teemme auttaaksemme asiakasta, mutta laitekorjaajia emme ole. :smileywink:

Vastaa