14-10-2014 16:38
15-10-2014 16:40
12-11-2014 00:21
12-11-2014 16:10
02-03-2016 19:17
Minulla kans saman modeemin kanssa ongelmia käytössä on ulkoiset antennit signaalin vahvuus on hyvä mutta nopeudet alta 10mbs melkein aina. Teknisestä tuesta sanoivat tuon lähimmän maston paikan mutta ei sitä löydy millään ohjelmalla. Häiriöitä signaalissa on paljon mittausten perusteella. Mietin voisiko modeemissa olla vikaa.
02-03-2016 23:41
@cellmapper kirjoitti:
Minulla kans saman modeemin kanssa ongelmia käytössä on ulkoiset antennit signaalin vahvuus on hyvä mutta nopeudet alta 10mbs melkein aina. Teknisestä tuesta sanoivat tuon lähimmän maston paikan mutta ei sitä löydy millään ohjelmalla. Häiriöitä signaalissa on paljon mittausten perusteella. Mietin voisiko modeemissa olla vikaa.
Ei kannata avata vuoden 2013 postausta vaan tehdä uusi... Oikeasti tolla Huaweilla ei yli 100Mbps saa koska on 100Mbps Ethernet portit ja WLAN niin sökö ettei oo mitään mahdollisuutta oikeastaan. 4G:llä olen saanut 142Mbps Soneralla enintään.
Signaaliarvot vain sieltä niin kertoisi enemmän... Häiriötä jos on niin siinä syy. Kerrothan arvot niin muutkin pysytään kartalla.
Ei välttämättä ole vikaa vaan 4G tekniikka on vain yleensä niin ettei saakkaan hyvää. Syitä on monia mutta siirtymällä parempaan kohtaan saa paremmat nopeudet yleensä.
Cellmapper kun nimimerkkisi on niin oletan että olet tutustunut sovellukseen. Kyllähän Cellmapper pitäisi saada mitattua LTE:tä jos Android laitteesi sitä tukee ja on 4G verkossa. Sun pitää saada se ensiksi tietenkin sinne verkkoon. Muista lukea ohjeet: https://www.taisto.org/Cellmapper