Huawein Cpe Pro 3 hankinta

  • 18 April 2022
  • 0 kommenttia
  • 21 katselukertaa

Käyttäjätaso 3
Kunniamerkki +12

huomenna tilaan kunnon verkkolaitteet huawein cpo pro 3 arvo 499e ja usb verkkokortti arvo 105e ja kaksi ethernet kaapelia toinen jimin mukaan pelaajan huippu varma kaapeli joka käyttää 500mhz taajuutta ja joka ei muotosta pullonkauloja eli cat6a kaapeli ja toinen taas cat7 kaapeli reittimestä tykätty mutta siinä ei ole paikkaa ulkoiselle anteenille tai sisäanteenille mutta on kuulema niin hyvä eli nopea ja vakaa ettei tarvi yksi syy tuon ostoon että mekaaninen resetointi rikki nykysestä  ja se on myös tärkeä ominaisuus jos tulee joku tekninen häiriö eikä pääse ohjelmistosta resetoimaan ja sitten tuo 105 euron usb verkkokortti on huippu kamaa sen tehnyt qnap jos oikein kirjoitin ja kun ne huippu kaapelit yhistetään huippu usb verkkokorttiin joka sen 105 euroa maksaa ja huippu reitittimeen niin yhteys varmasti paranee olen siis syyttänyt teliaa vissiin aivan turhaan ei se vika teliassa ole ollut se on ollut mun verkko laitteissa ja kaapeleissa no ainakin kun ne huomenna nuo uudet tilaan niin tiiän että olen hoitokotissa itse tehnyt verkon eteen voitavani tietysti selektiivi ikkunat ja betonirauta seinät tekee sen että olot on kuin pommi suojassa huippu nettiä operaattorilta on silloin turha vaatia mutta vastuu on myös asiakkaalla ja kun saan paremmat verkkolaitteet niin netti paranee ja myös tietysti telia tekee voitavansa ja alueelle tulee aikanaan telian ja elisan toimesta 5g ja 4g verkkoakin tullaan modernisoimaan mutta siltikkin jos olot on kuin pommisuojassa eli paksut selektiivi ikkunat ja betoni rauta seinät niin mitään huippu nettiä silloin ei valitettavasti voi vaatia ja miksi reititin jossa ei paikkaa ulkoanteenille no siksi koska a hoitokoti ei suostu ja saa asentaa suuntaanteenia katolle ei nyt eikä kuulema todella pitkään aikaan ja se että yleensä verkon hitaus johtuu pahasta ruuhkasta ja äärisää oloista niin siihen ei kuulema anteeni auta mutta tuo että päivitän verkkolaitteita tuo ainakin itselle mielenrauhan että tietää että on oman hoitokotin oman huoneen verkon eteen kaiken voitavan itse tehnyt no ok nyt jos valitan pitää muistaa että mun netti on aina vähintään 28 megaa kun yksi asentaja sanoi että sen netti on vain megan ja yölläkin kun ei ruuhkaa korkeintaan 15 megaa niin jos mun netti on aina vähintään 28 megaa niin mun ei ees pitäisi valittaa koska on ihmisiä joilla verkko on vielä paljon hitaampi kuin mulla


edit katjane: muokattu otsikkoa


0 vastausta

Ei vielä vastauksia. Ole sinä ensimmäinen ja vastaa, kysy tai kommentoi!

Vastaa